Kutyavilág 2.

2009.05.23. 09:43

Dr. Wilbur Swain: DSC00807   Wow, nem is emlékeztem, hogy volr már "Kutyavilág" cím. Pedig de. Nos, ez most nem egy internetről lopott kutya, hanem igazi, egy echte csongrádi kóbor eb. Mérhetetlenül sajnálom a otthontalan állatokat, főleg a kutyákat. Ezért is örülök annak, hogy itt, a kis lakásunk mögött van a kuka közelében egy állati self-service étterem, ahova a lakók egy része (köztük mi is) az ételmaradékot hordják. Inkább a kóbor állatok egyék meg, minthogy kidobjuk, nem?

   Jöhetnek persze ellenérvek, hogy betegségeket terjesztenek, meg megharaphatnak bárkit, de ezek az emberek által elüldözött, megfélemlített szerencsétlen állatok messze kerülik a kétlábúakat. Két láb rossz, négy láb jó. Mert mekkora féreg képes lenni az ember, az evolúció csúcsa? Hatalmas! Valami szar, aljas patkány mérgezett kaját tett ki az állatoknak. Kinek ártanak ezek a szerencsétlenek? Senkinek, de valaki biztos jól aludt azon az estét. "Igen, sikerült megmérgezni egy-két kóbor állatot!" Szerencsére nem mindenki ekkora paraszt, hiszen többen szóvá tették ezt a barbárságot:

Dr. Wilbur Swain: DSC00812
sorry a szar minőségért, remélem olvasható

   Szóval, a következtetéseket levontam, és ez az eset mégjobban megerősített: adóm 1%-át a csongrádi állatvédőknek ajánlottam fel, a plusz 1%-ot meg a Magyar Katolikus Egyháznak. Érdekes döntés, mert templomba nem járok, de mégis úgy érzem, hogy ott jó helyre került a pénzem.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr211138780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.24. 08:15:51

Az első felével egyetértek. Még az 1%-os állatvédős is oké. ;)
(Bár tény, nem túl szerencsés kóbor állatokat hagyni csak úgy szabadon flangálni, mert tényleg veszélyes. Viszont a mérgezés szerintem sem a legszerencsésebb módszer ennek megoldására.)

De hogy ennyire naív legyél...?! :S
Pont a Katolikus Egyháznak adod a nehezen megszerzett pénzedet? Ennél még akkor is jobb helyen lett volna, ha állam bácsinak hagyod meg.
Persze ez csak szubjektív vélemény részemről, de meg kell mondjam, van azoknak pénzük elég a Te (és az én) jövedelmemből.

http://uj.katolikus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=90

Normatív állami hozzájárzlás: 30milliárd
Nem normatív: 16 miliárd (ebből kb. 2-4 milliárd az adó 1%-a, meg van egy-két adómentes jövedelmük is)
Tehát barátok közt is vagy 40 milliárd megy állami pénzből nekik. Ha ezt leosztod a kb. 4 millió adófizetővel (kicsit lehet, sokat mondtam), akkor fejenként évi 10ezret máris kiperkált mindenki nekik.
Pedig alig 10%-a katolikus az embereknek.
Másik 10-15ezret a többi "történelmi" egyháznak adsz évente.

Arról most nem nyitok vitát, hogy jó helyre megy-e (mert meggyőződésem - mint ahogy a linken is látszik - hogy ennek tetemes része a pap bácsik fizujára, autójára és a többi hasonló dologra megy; és emellett ritka nehezen értelmezhető nekem, hogy egy nonprofit szervezetnek hogyan lesz 5 milliárdos nyeresége egy évben), viszont felvet részemről ez egy aprócska morális problémát.
Mégpedig azt, hogy ha én, mint olyan ember, aki nem akarja támogatni egyik történelmi egyházat sem (meg más egyházat sem), mégis miért kell, hogy adjak nekik évi 20-25 ezret???

Te mire költenél évi 20ezret? És a másik pármilliónak szerinted lenne ötlete, hogy mire költse?
Mert nekem ezernyi.
Valahogy nem fekszik nekem, hogy az én pénzemből a pap bácsik 3-4 évente új autóval furikázzanak, miközben Magyarországon ilyen állapotok uralkodnak.
Jézus bátyó anno (lopott) szamáron kószált, vagy gyalogmenetet hajtott végre. Manapság ez nem menő? :S

(Ha tudnék képet felrakni ide, bemutatnám a pápai autókat, meg pár érdekességet magyarhonból is - hogy mire is megy a pénzünk.)

Persze Te tudod. Mindenki arra költi a pénzét, amire akarja. ;)

dr. Wilbur Swain 2009.05.25. 08:24:35

szia Csíz!

respect, hogy vetted a fáradságot, és regisztráltál :)
majd írok választ, csak még nem működik az agyam :)

2009.05.25. 16:42:41

@dr. Wilbur Swain:

Jupííí, és igen, nem felejtettem el a jelszavamat! Zseni vagyok! :D
(Lassan kb. vagy 25-30 jelszót nyomok fejből. Ez még egy lett ... mondjuk nem is a jelszó gond, hanem hogy melyik emaillel regeltem, az volt kérdéses. :D )

Okaj, nyugodtan ráérsz válaszolni. Ahogy elnézem, nem kell túl sokat visszagörgetnem majd, hogy megtaláljam. :)

Beraktam a linktáramba a blogodat; picinyt talán erősít rajta, meg talán évente két látogatót is kaphatsz onnan! :D
http://s24.hu/Szamitogep-Internet/Blogok/?p=2

Üdv: csíz

2009.06.02. 18:54:41

@dr. Wilbur Swain:
Hahó! Nem válaszolsz?
(Amúgy fura, hogy ide nem rakja ki a blog.hu azt a linket, hogy "Szólj hozzá!".)

dr. Wilbur Swain 2009.06.02. 19:14:39

@csíz: de, de, csak kicsit szétcsúsztak a gondolataim (meg majd mailt akartam írni, nem ide választ)
ja, hétvégén meg voltam templomban :P

2009.06.03. 12:52:08

Jááááj! :D
Írj nyugodtan az iwiwre is akár. De a mailemet is nézem a nap 24órájából úgy 14-ben folyamatosan. ;)
süti beállítások módosítása