Kinek drukkoljunk a VB-n? 1.

2010.05.22. 11:23

   Na, kinek? Mától induló sorozatunkban sorban végigpörgetem, hogy kiknek és milyen alapon érdemes szurkolni a VB-n. Persze ezt nyilván mindenki maga dönti el, de hogy ha történetesen olyan futball-kedvelőnk lennénk, aki még nem választott csapatot, akkor nosza, itt vannak a támpontok, lehet mazsolázni.

A-csoport

Franciaország

   Na, a csigazabálókat nem szeretnék senkinek sem ajánlani. Ki is szeretné a "gyarmatáruk" és a hófehérkék sajátos keverékét?! A hab a tortán a szörnyszülött Frank "Timmy" Ribéry. Mondjuk ha az összes meccsükön csak Gourcuff szép, technikás játékát mutatják közeliben, akkor nézhetőek.

Mexikó

   Dögmeleg, drogbárók és bajszos nők: meg is érkeztünk Mexikóba. Azoknak ajánlom őket, akik csípik a latinos focit, de nem akarnak a tökkelütött argentínoknak vagy a díszmajom braziloknak szurkolni. A vébé nagy pengéi lehetnek a dos Santos-tesók valamelyike, Guardado, vagy Carlos Vela.

Dél-Afrika

   Dél-Korea óta tudjuk, hogy a házigazdákat mocskosul lehet tolni, de az apartheid királyait nem emiatt nem lehet szeretni: egyszerűen tökbénák. Szerintem a dél-afrikaiak is inkább a hollandoknak szurkolnak majd. Drukker-potenciál: 0%.

Uruguay

   Na, ez egy jó választás lehet: nem olyan gusztustalanul izzadósak, mint a mexikóiak, és nem olyan pofátlanul esélyesek, mint az argentínok. Bár Enzo Francescoli már a múlté, azért van itt még egy Luis Suarez, Edison Cavani, vagy Diego Forlan. Szóval, az A-csoportból az urukat ajánlom. Hajrá, Uruguay!

B-csoport

Argentína

   Két típusú argentín-drukker van: egyik a Messi-imádó divatdrukker, a másik, aki tényleg szereti Dél-Amerika legnagyobb bunkóit. Aki viszont túl tud azon lépni, hogy a védelemben és a középpálya közepén csupa mészáros játszik, annak nyugodt szívvel ajánlom őket: Di María, Higuain, Messi, és az öreg Verón (aki remélem benn marad a keretszűkítés után is): mind-mind zsenik. Ja, a kedvenc agysebészem a középpályáról: Cambiasso Pisti. Egy-két meccsen biztos szurkolok nekik én is.

Görögország

   Na, nekik fociszerető ember nem szurkolhat! Ennyi. Csoport-utolsóként, 0-10-es gólaránnyal mennek majd haza, meg a bazi nagy lógó orrukkal.

Nigéria

   Rengeteg primadonna, orrnehéz csapat. Ami segíthet rajtuk: a svéd szövetségi kapitány, Lars Lagerback, aki tuti összekapja őket. Aki szereti az egzotikus fekete fiúkat, azoknak ajánlom.

Dél-Korea

   A nagy bundások a hazai vébéről. Totális gépfocit nyomnak; azok szurkoljanak nekik, akik inkább a maratoni futást szeretik, mint a focit. Tehát a B-csoportból az ajánlatom a. Argentína azoknak, akik tutira mennek, és nem zavarja őket, ha vér folyik a pályán; b. Nigéria a fekete-mániákusoknak (bár van náluk jobb választás).

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr552022545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.22. 16:07:43

Hát, sok közöm nincs a focihoz. De így nyilatkozni egy-egy népről...?!
"csigazabálók", "gusztustalanul izzadós", "tökkelütött", "díszmajom", stb.

Ezek után ne panaszkodjunk, ha a magyarokat szidja valaki. Viseljük tisztességgel, ha cigány népnek szólítanak, vagy ha ki van rakva valahol a "magyarok ne lopjatok" tábla.

dr. Wilbur Swain 2010.05.22. 18:21:00

@csíz: pontosítás: a jelzők nem a népet, hanem a válogatottjukat illetik
(kivéve a csigazabáló, az epithenon ornans a franciáknál, punktum)

2010.05.23. 08:59:40

@dr. Wilbur Swain: Hm. Nem is tudtam, hogy a mexikói válogatottban drogbárók és nők fociznak. Pláne a bajszos fajtából. Gyakrabban kéne néznem focit? :)

dr. Wilbur Swain 2010.05.23. 16:58:15

@sportosblogo: köszi
bár ebből a sorozatból lesz még két rész, aztán egy darabig vége a sportolásnak :)

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.23. 20:42:52

Annyival egészíteném csak ki a sort, hogy még egy nép van, akinek magyar ember nem szurkolhat semmilyen körülmények között: a francia... :D:D
Ez olyan, mint a "folytassa a sorozatot"-feladatok: román, szerb, szlovák... FRANCIA!! :D:D
Egyébként tudtam, hogy egyvalaki lesz, akinek ez nem fog tetszeni, már vártam is a kommentjét. :D Mindegy neki, csak ellentmondhasson.
Majd most is mindjárt jön és megmagyarázza, miért vagyok én is hülye. :D

2010.05.24. 19:16:57

@unknown_blogger:
Nem kell magyarázni. Anélkül is tisztán látszik. :)
Viszont a megfogalmazás pontatlan. Az "is"-t kivehetted volna. Ugyanis te valóban hülye vagy, de Majóra nem mondok ilyet. Főként mert rá nem lenne igaz.
(És még én rakok sok szmájlit a kommentekbe...)

dr. Wilbur Swain 2010.05.24. 22:09:55

@csíz: ne hülyézzünk, mert én ismerlek mindkettőtöket, és biztosan tudom, hogy egyikőtök sem az -.- <-mindenható smiley :D

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.25. 18:12:23

@dr. Wilbur Swain: hát köszi a bókot, te sem vagy hülye szerintem. :)
Én igazából nem is hozzá beszélek, mondtam, hogy nem vagyok erre hajlandó. De azért az vicces, hogy magára ismert a leírásból ("mindegy neki, csak ellentmondhasson"), csak mert a nevét nem is említettem... :) Fel akar bosszantani, de röhej, mert pont úgy reagál mindenre, ahogy várom. Ezért csak nevetek. :)

Apropó, ma "megütköztem" MEK-kel és VT-vel a ped. tanszéken, írásbeli volt, öregem, erre nem számítottam, sikerült meglepniük. Utálok írásban vizsgázni, a beszélőkémet jobban szeretem használni. Kíváncsi vagyok, mi lesz, remélem, soha többé nem kell oda betennem a lábam... :D Már csak az isk. a társ.-ban vizsga van, és finito... te azzal hogy állsz, mikor mész?

dr. Wilbur Swain 2010.05.26. 09:03:23

@unknown_blogger: hagy ne mondjam, hogy mit agyaltam azon a fórumot olvasgatva, hogy mi a franc lehet az a "MEK"?! :D
nekem is csak az isk. a társ.ban van hátra (júni.3.), meg a záróvizsga

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.26. 14:01:40

@dr. Wilbur Swain: természetesen Magyar Elektronikus Könyvtár. :D
Szerintem senki nem meri a nevét leírni, még a titkosított fórumon sem. Nehogy hirtelen megjelenjen. :)

2010.05.26. 15:49:39

@unknown_blogger:
"Én igazából nem is hozzá beszélek, mondtam, hogy nem vagyok erre hajlandó. De azért az vicces, hogy magára ismert a leírásból"

Aha. :)
vs.

"Egyébként tudtam, hogy egyvalaki lesz, akinek ez nem fog tetszeni"

Hát borzasztó vicces lehet - olyan aggyal legalábbis, amilyen a tied.
Te nyomi! Ebből szerinted ki ne ismert volna magára? Volt előtted 2 azaz kettő hozzászóló. Egy, aki ellenezett valamit (ez voltam én), egy meg, aki szólt, hogy reklámozta máshol a posztot. Ha számodra ez az a kategória, amiből magára kell ismernie valakinek, akkor érdemes lenne újra járnod az általánost, és nem a felsőoktatásban rontanod a levegőt. Kicsit gyúrjál még logikára, mert nagyon nem az erősséged. ;)
De persze te nem nekem írtad... Meg te tudod, mit gondolok és hogy mi a célom. Ja. Te emberismerők gyöngye. :)
Juli néni meg hozza salakmotoron a bablevest. Ha a szánalmasság virágozna, te már régen botanikus kert lennél. :D

dr. Wilbur Swain 2010.05.26. 18:07:04

@csíz: a salakmotor-bableves vicces volt, de ennek itt legyen vége, jó?
se nyomi, se hülye, se egyéb jelző

2010.05.26. 18:48:16

@dr. Wilbur Swain:
De mijjjééé? Pedig ojjan jóóóó! Áááh, itt már játszani sem lehet... :)

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.26. 20:59:09

@csíz: Én még mindig (egyre nagyobbakat) nevetek rajtad. Sejtettem, hogy most már annyira mérges leszel, hogy az enyhe kötözködésből átváltasz majd az egyre durvább sértegetésbe, személyeskedésbe (ami azért külön röhej, mert nem ismersz). Ha most nem írnám, akkor még egy-két komment és jönne a tajtékzás, fenyegetőzés, fröcsögés. Meglátásom szerint ehhez nagyon közel vagy már, egyre nehezebben fogod vissza valódi, belül eddig rejtett és elnyomott énedet. :D Nohát csak rajta Hulk, mi mind figyelünk téged. :D
Egyébként pedig mivel egyre inkább úgy reagálsz, ahogy várom, de egyre kevésbé vagy vicces és élvezhető (eleinte néha az voltál, bevallom töredelmesen), ahogy szépen lassan elveszted az önkontrollt, javaslom, hagyd abba, amíg még magadról hagyott szép emlékekkel megteheted. Innentől már csak magad alatt vágod a fát, ám ha mégis így döntesz, ám legyen, de akkor rád is érvényes lesz az örökzöld mondás:
"Ülj le fiam, egyes." :D

2010.05.27. 19:52:50

@unknown_blogger:
Nem olvastad, hogy a főnök aszonta, hogy hagyd abba? Mi nem érthető ezen? Eleve el sem kellett volna kezdened - persze nem bírtad ki (most sem). :)

"hogy az enyhe kötözködésből"
Aha. Tehát mégiscsak nekem címezted az elsőt. Ergo hazudtál. Ejjnye, ez nem szép dolog, tudod? :)

Egyébként valahogy így nevetsz te is? Csak mert az írásaidból úgy jön le, mintha valami hasonló idegállapotban lennél, mint a videókon a népek:

www.youtube.com/watch?v=SeMpyPMtPnE&feature=related

www.youtube.com/watch?v=UWZM7GTC-0A

www.youtube.com/watch?v=fU3qT05Q-is&feature=related

www.youtube.com/watch?v=Okhx7-sbIyc

Ráhibáztam? :)
(Az utolsó a legjobb - 1:55 után főleg. Valami ilyennek képzellek téged. A kényszeredett, őrült nevetés a tehetetlenség és az indulatok sajátságos keveréke következtében...)

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.27. 21:27:05

@csíz: Hűha, most aztán nagyon kemény lettél a linkjeiddel. Youtube-linkelés... micsoda verhetetlen vitatechnika! :) A főnök egyébként annyit kért, hogy a színvonalon aluli jelzőket hagyd abba, s ez elsősorban rád vonatkozott, mert én nem sértegettelek téged. Az enyhe kötözködésről szóló mondatomnak szerintem fuss neki még egyszer, mert elsőre nem sikerült teljesen értelmezned. Tehát ahogy már mondtam:
"Ülj le fiam, egyes." :D

2010.05.28. 08:39:00

@unknown_blogger:
Ez bizony nagyon gyengére sikeredett részedről. Még annál is gyengébb volt, mint amit elvártam volna tőled (pedig az sem valami sok). De sebaj, jó vagy így is. :)
süti beállítások módosítása