Élet a dróton túl

2011.02.20. 16:08

   Megvolt a nagy offline nap csütörtökön, nem volt igazán nagy kihívás, és egyben sok értelme sem volt. A legnagyobb hozadéka az volt, hogy kicsit szociálisabb lettem, jobban be tudtam osztani az időmet. Szóval lehet élni az internet nélkül, csak nem nagyon érdemes.

   A hírektől teljesen elzáródtam, az első rendes híradóba este kilenckor tudtam csak belefutni, akkor sem teljesen. A felesleges szabadidőmet ugyanolyan hülyeségekkel toltam el, mint eddig, csak épp nem a neten néztem a Family Guyt, hanem dvd-n a Scrubs-ot.

   Konklúzió: minden felesleges, a hiábavalóságok hiábavalósága. Az idő meg kifolyik a kezünk közül.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr72674893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása