Do the wolf whistle

2008.07.28. 19:24

   Ez kurvára nem breaking news, meg semmi érdekes, de megtanultam két ujjal füttyenteni! Héjj! :D (all the credits goes to Tomi). Íííígy, e, mint ez a mókus, csak hangosabban:

   És hogy ne csak ilyen marhaság legyen a mai post, adunk a kultúrának: a következő video egy olyan, de olyan csuda dolog, hogy olyan nincsen (de mégis van, nézzetek csak meg). Szóval: népdal+basszer+beatbox. Végeredmény: überbefosás, halálosan jó pörgés. Aki irtózik a népdaltól (vagy gyárilag hülye), az pörgesse 2:23-ig, ott már kezdődik a rap-rész, de akinek még ez sem elég jó, az tegye a videot 3:51-hez, és ha kibírja ülve, akkor nincs benne semmi élet.


   A beatet egyébként a szegedi Döme küldi, a magyar beatbox-bajnok. Jut eszembe, Dömére egyszer buliztunk még fénykoromban, én akkor hallottam élőben először beatboxot. Az arra járó fényíró krónikás meg is örökítette, hogy ámultam-bámultam Máté kollégámmal együtt. Így: 

Dr. Wilbur Swain: jate

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr62589788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása