Mobil shoppe

2008.04.26. 14:35

Dr. Wilbur Swain: W910 narrowweb  300x380,2    Veszek telefont, ilyet pont. Nem azért, mert szégyellem, hanem azért mert a régi már négy éves, és korántsem a legjobb egészségnek örvend.
    Nos, mivel még dominos vagyok, ezért az új telefonhoz előfizetéssé kell válnom, már csak ez választ el a new mobile-tól. Gondoltam én.
    Befáradtam a helyi Té-kirendeltségbe, a telcsi már megrendelve, nekem csak át kell keresztelkednem előfizetésessé, és kééész. Ám most jön a banánhéj.
    Mondja a szimpatikusnak nem nevezhető bajszos úr, hogy mely számról lenne szó. Én mondom mobilszámom, ami már majdnem tíz éve nálam csörög. Erre a bajszos: Ön nem rendelkezik ezzel a számmal. Erre én: őőő... hádemáménemáá?! Már tíz éve.. ajándékba... őőő... hátmondomazenyém, higgyemáááel!
    Rövid, ám annál kétségbeejtőbb társalgás után kiderült, hogy valóban nem az én nevemen van a SIM-kártya, hanem bizonyos Licsicsányi Péter Mihályné nevén. Jogosan adódott bennem a kérdés: az meg ki a bánatos lóphallos?! A bajszos felvilágosított: két út áll előttem (már vártam, mikor veszi elő a kék kapszulát, meg a pirosat...). Vagy előkerítem a kártyám jogos tulajdonosát vagy 30 napos várakozás után a nevemre írja a kártyát. Ááárghh... amikor már egy karnyújtásnyira vagyok egy dologtól, mindig akkor üt be valami prücök.
    Szóval irány Csany, akár a fülénél fogva is behozom azt a valakit, csak találjam meg. Közben anyumnak eszébe jutott, hogy ez a név Rita előző neve. Azaz faterom volt feleségének a volt férje után viselt neve. Ollé. Ő persze négyig dolgozott, nekem kellett kocsival behoznom Csongrádra, hogy zárás előtt odaérjünk a Té-be. Persze gálánsan lemondott a SIM-emről, mehetett végre a fizetőssé válási folyamat. Ami persze szintén nem lehet zökkenőmentes (hiszen rólam van szó...).
    A bajszos telefonon közölte velem, hogy mivel olyan ősöreg a SIM-kártyám, amilyet már nem is gyártanak, ezért valami spéci folyamatot kell végrehajtaniuk, szóval: keddre lesz mobilom, ha minden jól megy...

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr30443159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása