Kézügyes

2009.08.06. 20:14

   Emlékeztek még azokra a játékokra, amikor ilyen kis baszom műanyag egereket kellett a lyukukba bepöcögtetni, szintén kis műanyag lapos korongokban? Nagyon retro, még egy szám is van róla, Horváth Tivadar nyomja, hogy "recegtetem, pecegtetem", röviden az a lényege, hogy bedilizik a sok kisegérpöcögtetéstől.

   Na, mi most ilyen játékokat csináltunk mackósajt-dobozból, szines papírból, meg fagolyóból. Hát én sosem voltam az a kézügyesség-bajnok, de ez a mackó olyan kurvajó lett, hogy ha elém tennék, én el sem hinném, hogy én csináltam. A másik arc nem egy bánatos, kicenzúrázott orrú emó, hanem A.H. Nem mintha valami nagy náci lennék, de szerintem mókás a bajusza.

   Tanulság: a kreatív kisgyerek ott lakik mindenkiben, engedjétek szabadjára nyugodtan. :)

Dr. Wilbur Swain: 0 1049

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr791293311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.07. 13:59:36

Te jó ég Majó! Ez már a vég! Mit csinálnak ott Veled? :D

dr. Wilbur Swain 2009.08.07. 17:13:19

@csíz: agymosás... :)
egyébként az az érdekes, hogy ezeket a dolgokat magamtól készítettem, minden kényszerítő erő nélkül :)

2009.08.08. 21:21:36

@dr. Wilbur Swain: Hát épp ez az!
Mert ha még kényszerítenek rá, akor megértem. De hogy magadtól ilyenekre vetemedj... :D
Téged tönkretesznek, leépítenek ott. :D

Katuska79 2009.08.24. 11:03:37

Ez jó! már csak valami átlátszó tető kellene rá...pl a nagy tejfölös műanyag tető? VAgy folpack ráfeszítve? Nálam jelenleg a csörgő készítés a favorit mindig mindenből....flakonból, sörösdobozból. Jobb, mint az eredeti. Legalábbis a gyerekek szívesebben játszanak vele.

dr. Wilbur Swain 2009.08.24. 17:52:14

@Katuska79: mi folpackot használtunk azokhoz, amiket lefedtünk
süti beállítások módosítása