+/-

2009.06.17. 19:20

   (Kurvajó cím, mi? :)) Nos, a + az, hogy újra nyomom a napközis táborban a melót, augusztus közepéig hallgathatom, hogy "Attillabááááááááá". :) Jó móka lesz, jobban élvezem, mint tavaly.

   A -: elhagytam a fényképezőgépem, bakker. :( Nem jellemző rám, hogy elvesztem a nagy és értékes dolgokat, most mégis beütött a crach. Nem volt már egy mai darab, az igaz, de klassz kis képeket lehetett vele készíteni, és már nagyon megszerettem. :(

   Új egy darabig nem lesz, financiális mélyponton vagyok. Emlékét szívünkben őrizzük.

ápdét: Megvan az a vackeráj, valaki beletette egy szatyorba. Mondom én, hogy nem vesztek el ilyeneket. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr141191785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.17. 21:51:39

Te jó ég! Napközis-táborparancsnok lettél? :)
Hol van ez a tábor? Nemtán a Körös-torokon? Én anno ott voltam egyszer, de az már jó régen volt. Úgy kb. 20 éve.
És a rendes oszt... izédet na, csoportodat viszed oda, vagy ezek más népek?

dr. Wilbur Swain 2009.06.18. 16:53:11

@csíz: keine parancsnok
ez kérlek pontosan ott van, a GAMESZ működteti, és nem a saját kölkeim vannak ott, hanem mindenféle porontyok a város általános iskoláiból 1-től 8-ik osztályig

2009.06.19. 12:32:30

@dr. Wilbur Swain: Még van GAMESZ??? Ez a nem gyenge. Még a csattogós lepkét tologattam, mikor már régesrég volt. :)

De látod, nem veszik el semmi, ha tudjuk, hogy hol van.
Én sem veszítettem el a sapkámat. Tudom, hogy ott van bent a Tiszában. :)

dr. Wilbur Swain 2009.06.19. 17:03:48

@csíz: :D:D:D best komment ever :D:D:D
ja, gamesz még van, Robika anyukája a főnök

2009.06.20. 21:27:57

@dr. Wilbur Swain: Még mindig???
Már akkor is ő volt valami főgóré, mikor pisis kisgimisként oda jártunk tápot pakolni a fejünkbe.
Itt Csongrádon megállt az élet, vagy mi? :D

Egyébként szólj, ha ráérsz valamelyik nap az elkövetkező ... hmmm akármikor. Ha nem júli első egy-két hetére esik, bármikor ráérek pár órára.
Mondjuk ez túlzás. Robika is mondta, hogy menjek péntekenként focizni, de azóta sem mentem.
Lusta dög vagyok, és inkább a hülye honlapomat csinálgatom. ... Na ja, pénz beszél. :)

De azért nyugodtan szólj. Esetleg összeröffenhetnénk páran a volt osztályból. Szegény Robikától majd megijedtem, mikor megláttam. Nem úgy emlékeztem, hogy ilyen magas lett volna. Meg a hangja is mélyült csöppet.
Kész felnőtt lett belőle. ... Hova fajul a világ...?! :)
Remélem csak ő van ezzel így, mások nem. Fura érzés volt látni közel 10 év után.
Én szerintem nem változtam semmit. Max. picit hülyébb lettem. Bár sokan mondják, mikor pár hónap után meglátnak, hogy "te már megint nőttél?". Pedig 1997 óta egyfolytában 190 centi vagyok. Se több, se kevesebb. Ahányszor hallottam ezt, az alapján már régen 250 felett kellene lennem.

Na mindegy, abbahagyaom az írást mára, mert megint csak dől a szó belőlem.
Hali! ;)
süti beállítások módosítása