Kolis farsang

2009.03.02. 09:47

Dr. Wilbur Swain: IMG 0401

   Na, ezt gyorsan bepostolom, mielőtt még aktualitását veszti. Csütörtökön megtartottuk a farsangot a koliban.

   Semmi extra, bár azt azért halkan megjegyzem, hogy szakközépiskolás gyerekeket elég nehéz rávenni, hogy jelmezbe öltözzenek... Mindegy is, az elsőseim kitettek magukért. Tavalyhoz képest majdnem kétszer annyian öltöztek be, és ez szerintem szép eredmény. Ja, és persze ezek közül majdnem mindenki az én elsősöm volt!

   Pedig hogy indult... Pár gyereket elvittem az uszodába, mire visszajöttem, az embereim nagyjából felállították a technikát, de az elsőseim - a stúdiumon őket ért trauma miatt - belázadtak, és nem akartak átöltözni. Tíz perc alatt kellett rendet teremtenem a káoszból, hát nem volt egyszerű...Dr. Wilbur Swain: IMG 0406

   A lényeg, a gyerekek megint ügyesek voltak, a rövid bemutató alatt mérsékelten lelkesedtek, a karaokera felpörögtek, aztán persze leléptek, de az ottmaradó keménymag elbulizgatott estig. A felnőttek viszont... Nem segítenek. A zsűrizésre (értsd: ülsz a széken, aztán a nevek után írsz egy pontszámot...) felkért I. nem vállalta el ezt a felelősségteljes pozíciót, K. pedig végig úgy viselkedett, mint egy átlagos, passzív kollégista. Nem résztvevő, csak néző. Oké, nem az ő bulija volt, de legalább motiválhatta volna a gyerekeket... Ez azért elszomorított. Leszarom, a lényeg, hogy az elsőseim kiálltak értem, és megmutatták, hogy milyen fasza csoportom van!

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr7974844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Washburn 2009.03.09. 11:52:23

Igaz nem illik ehhez a bejegyzéshez, de sebaj: Boldog szülinapot!!! :-)

dr. Wilbur Swain 2009.03.09. 14:52:19

@Washburn: ehe, köszi :)
épp most akartam írni egy boldog-szülinapot-magamnak-postot :)

Washburn 2009.03.09. 15:15:30

Ajajjj! Akkor most egy új bejegyzés születését akadályoztam meg? Inkább visszaszívom, csak ÍRJ! :-)
süti beállítások módosítása