Hazaszeretet

2009.02.16. 13:09

   Itt van most nekünk ez a fasza kis Soproni-reklám, ami a hagyományosan jó sörrelámok-vonalat viszi tovább, csak nem a vicces, hanem az elgondolkodtató fajtából.

   A minőség meglehetősen trágya, de arra pont jó, hogy ha valaki nem látta volna a tévében, akkor most így pótolhatja. Na, a lényeg: átkúrtak, elkúrták, de mégis, jó érzés magyarnak lenni, legyünk büszkék. Szerintem ez a mentalitás úgy kell most, mint egy falat kenyér. Mert mire is legyünk büszkék?

   Nyáron laktak a koliban újvidéki srácok, szerbek-magyarok, és páran közülük állandóan Srbija-feliratú, az országukat ábrázoló pólóban mászkáltak. Ilyen mikor lesz nálunk? Soha. Mert kurva nehéz egy olyan országra büszke lenni, ami egy nagyobb valamiből képződött kis valami. Nem jó kisMagyarország pólót felvenni. Akkor Nagymagyarország? Az sem jó, mert totálisan utópisztikus. Mi a franc közünk van Horvátországhoz?! Trianon után sem a "teljes revíziót vagy semmit!"-elvhez kellett volna ragaszkodnunk, mert az teljes képtelenség volt, és abszolut ellentétes volt a nagyhatalmak és a környező országok érdekeivel (naná...). Ez itt most nagyon mellékszál, be is fejezem a személyes kedvencemmel, az 1941-es Magyarországgal (szintén szörnyű képminőségben):

Dr. Wilbur Swain: 1941

   Visszatérve a fő gondolatomhoz: itt van nekünk ez az ország, amire nem tudunk büszkék lenni. Sem a múltunk, sem a jelenünk miatt. Marad a sehova sem vezető régmúltba révedés. És akkor egy sörcég megcsinál(tat)ja ezt a reklámot, ami mégis jó érzéssel tölt el. Mondjuk együtt: szeretlek, Magyarország! Fanka már mondja is:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr76946368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Wilbur Swain 2009.02.17. 17:58:09

feltételezem, hogy a kanadás sörreklámot linkelted; ezt már a szívlapát blogon is kitárgyalták, olvastam
mondjuk úgy, hogy átvettek egy ötletet, de amíg a kanadaiaknál önirónikus, addig ez inkább "magasztos" vagy nem is tudom, minek nevezzem - nekem jól esik ilyeneket nézegetni

magyar-magyar szótár 2009.02.18. 10:26:29

Népünk Nagy Tanétója, Havas Henrik aszondta meg, hogy mindenmásnépeknek szabad, pl az amerikainak 300yardos csillagossávossat középületről, lelóganiuk, mert fiatal államok és nekik még szabad nemzetiöntudatuknak lenni (..hát eggen, a Jó Labanc Ország, bezeg Ausztria is 500 éve Henczegség vót..)
Janics Natasánál figyelhető meg az egészséges mediterán érzület: Elhatározta, hogy magyar lesz, és akkor kész, magyar. Nagyapám bácskai sváb vót (tisztafajú árja északitípus..) Elhatározta, hogy ha az apja nagynémet, akkor ő pedig magyar lesz és kész. És úgy is lett.
A Soproni reklámjához: Lényegében a város hozzáállását tükrözi.
Mindenkinek, akinek van rá költsége, javaslom március 15-én Sopronba kirándulni. A boltokban kosárban ICIPICIKIS kokárdákat raknak ki kosárban, lehet elvenn a pénztárnál
aki elfelejtette volna...
A boltost persze vagy Müllernek hívját, vagy Brandthubernek vagy stb, pl Pollach-nak.
süti beállítások módosítása