Évforduló - már megint?!

2008.12.06. 13:18

   Nemááár, megint évforduló? Ja, ez van. Harmadikán volt egy éve, hogy a koliban dolgozom. :)

   Ide most nagyon passzolna egy faszagányos kép, ami sajnos nincs. Mindegy is. Egy év alatt sok mindenre rájöttem, hozzáidomultam a benti élethez, és kezdem kiismerni a játékszabályokat. Tudom a kollégákról, hogy ki a kígyó és ki a tényleg jó fej. A gyerekeket is nagyjából sikerült megismernem, vannak szenzációs arcok, akiket tényleg nagyon bírok, vannak átlagos kölykök, és igen, van egy pár igazi faszorrú majom is. A szarháziak.

   Az utóbbiak kissé megnehezítik az ember életét, de hát nem lehet mindig minden olyan nice and sweet. Összegezve: boldog vagyok, hogy ott dolgozhatom, örülök, hogy ilyen nagyszerű gyerekeket ismertem meg és végül köszönöm az életnek, hogy ilyen lehetőséget kaptam, igyekszem élni vele, és jobbá tenni a velem kapcsolatba kerülő gyerekek életét. Ámen.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr12807611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusta 2008.12.06. 15:26:54

ez so schöne volt ... gyakolatba átültetendőnek tartom ... ;) ... üdv PP

magyar-magyar szótár 2008.12.06. 15:59:22

Faszagány. Ez tetszik. Megérdemled, hogy felhívjam becses figyelmedet Tatjana Tolsztaja Kssz! című zseniálregényére. Vagy ha a tiédet (gyanúm!) nem kell, akkor annak a senki-kollégának, aki szintén olvas.

magyar-magyar szótár 2008.12.06. 16:00:47

A faszorrú majom, az nem dicséret tkp? Szarkarikalábú majom, jaj, leszab. kikapcs (szarorrúmajmot akartam írni, de durvábban).

dr. Wilbur Swain 2008.12.06. 16:08:40

:) sajna a regényről még csak hallani sem hallottam, de utána nézek :|
a f.orrúról hitelesen: szleng.blog.hu/2007/12/14/faszorru_majom
én a "kellemetlen személy" jelentéstartalom szerint használtam most
ja,és Lusta (aki PP): igyekszem a naiv elképzeléseimet a gyakorlatban is alkalmazni (a gyerekekért szeretek dolgozni, a felnőttekért kevésbé)
süti beállítások módosítása