Szentes at night

2008.10.21. 21:33

Dr. Wilbur Swain: konci

   Ollé, voltunk bulizni, de hoooool, és hogyaaaaaaaan! :D Szentesen és nagyon. :)

   Ugye adott itt ez a plakát, ami azt mondja, hogy "hello, Prieger Zsolti vagyok az Animából, most dj-zek, gyere bulizzunk", és erre mi ráharaptunk. Az estét Zsani barátnőjénél, Katinál kezdtük. Mi a hangulat kedvéért vittünk plusz egy vendéget, Herr Jägermeistert. ;)

   Katinál azonban  - ha ez most film lenne, akkor most jönne a sejtelmes (engem full beparáztató) háttérzene - egy ősi ellenségemmel kellett szembenéznem (tü-dűűűűm): a Drinky Colával! Sejtelmem sincs, hogy került oda, de kezdeti félelmemet legyűrve bátran szembenéztem vele. Pláne, hogy akkor már Herr J. is igencsak támogatott.

Dr. Wilbur Swain: DSC00681<---- the enemy

   Szóval ezt a kólát kurvára kerülje mindenki. Mindegy is. Szóval évtizedes barátságunknak hála Herr J.-vel, megittam a Drinkyt. Hős vagyok, tudom. És érdekes, de jó volt - bár egy darabig nem innék. :)Dr. Wilbur Swain: DSC00682

    A lényeg nem is a hülye kóla, hanem a hangulat: jól felpörögtünk, aztán mentünk a tetthelyre, a szentesi Ifjúsági Házba. Nagyjából időben érkeztünk, sorbanállás nem volt, minek is lett volna. Bemegyünk, és láááám, kurvára nincs ott senki. Persze a két dj-arc már pörgette a lemezeket, meg két srác is lézengett a parketten, de amúgy tök üres volt az IH, a nézőcsúcs 11 (tizenegy, baszki) fő volt. Ez azért meglepett, de vissza nem fogott, ezer fokon égtem, és így utólag roppant hálás vagyok, hogy semmiféle adatrögzítés nem történt azon az estén. :)

   Nagyon jól szórakoztunk, táncoltunk kettőig, amíg tartott a show. Utána Zsolték megköszönték, hogy végigbuliztuk a műsorukat, mi pedig sajnálkoztunk, hogy ilyen purdé és értetlen, a modern művésztre nem nyitott a dél-alföldi fiatalság. (persze ez nyílván nem így van - cáfolatokat és kurvaanyázást a kommentek között ejthettek meg)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr6725438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Otido · http://monarchista.blogspot.com/ 2008.10.29. 08:46:19

Olyan, hogy Drinky Cola, nem is létezik!
Én legalábbis soha az életben nem hallottam róla. Szovjet, belorusz, kínai? Miből készül?

Egyébként ne igyál annyit, mert beárullak a közeli hozzátartozóidnak. :-) Így készül az alkoholista.

dr. Wilbur Swain 2008.10.29. 17:08:44

héló, hát ott van a képen, az a Drinki
azt meg nem akarom tudni, hogy miből készül :D
süti beállítások módosítása