Kolis gólyabál 2008

2008.10.15. 13:50

Dr. Wilbur Swain: DSCF5937

   Wow, végre egy véletlen folytán eljutottak hozzám a gólyabálos képek, úgyhogy jöhet a post.

   Tulajdonképpen nem volt semmi extra, a korábbi feladatokat újítottuk fel, pár saját ötletet is belekevertünk, kicsit megváltoztattuk, és kész. A műsorvezetés rám maradt, amitől ugyan kicsit paráztam, mert izgulós vagyok, de szerintem egész tűrhetően ment.

   Első lépésként a gólyákat a lelkes segítők alaposan kifestették, aztán kicsit megugráltattuk őket az udvaron, majd kezdődhetett a gólyabál. Mindenkinek kellett inni ilyen kotyvasztott szart, gólyafröccsöt. Mindenkinek.

Dr. Wilbur Swain: DSCF5861
sós  

   Mivel engem is "gólyának" nyilvánítottak - ugye tavaly nekem nem volt gólyabál - nekem is le kellett nyomnom egy adagot - kurva sós volt, de túl lehetett élni.

   A feladatokat nem részletezem, aki már volt gólyabálon, az el tudja képzelni. A lényeg, hogy mindenki jól érezte magát, még az elsősök is. A csúscspont persze a közös karaoke volt, ebben a gólyák már nem igen vettek részt - még nem tudják, hogy mi a jó. :)

   Szóval összességében egy erős közepesre értékelem az egészet - jövőre javítunk. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr98715238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.18. 14:38:19

Várom, jövőre milyen lesz az enyém...Ma utoljára elnézek a sulis bálba, friss pipi húsok után kutatva :)
süti beállítások módosítása