Hun az apám kalapja?!

2007.07.19. 22:07

    (Előhang gyanánt: annyira, de annyira nehéz, hogy ne Róla írjak... Csak egy apróság: tegnap éjjel felébredek fél háromkor, és pár másodpercre rá mi történik?? Sms-t kapok Zsanitól! Kisérteties, nemde? Annyira érezzük egymást, hogy az szavakba nem önthető.)
    Szóval felkerekedtem, hogy CD-ket vegyek a táboros képeknek, meg beszerezzek némi piát a hétvégi pörgésre (plusz természetesen az elmaradhatatlan kölyökpezsgőt ;)), és ha már a Teckóban jártam, gondoltam, hogy vásárolok egy zsír új, teljesen eredeti Indul a bakterház DVD-t. Én. Filmet. Legálisan. Hoppá, bocicsoki! :)
    A DVD-részleget magamhoz képest szemrebbenésnyi idő alatt megtaláltam, de azt az átok filmet nem. Mééér nem? Mer' a Teszkóban nem ám műfajok szerint vannak elrendezve a filmek, hogy imitt a vígjátékok, amott a horrorok, amarréb meg a pszicho-thrillerek, esetlegesen erre a külföldiek, arra meg a magyar filmek, ááá, lópikulát!
    Vannak nagy nemistudom, micsodák, amire fel vannak pakolva a filmek, oszt jónapot. Volt egy bizonytalan Disney-felirat, de az alól is Lorenzo Lamas mosolygott rám barátságosan, szóval némi visszásságot véltem felfedezni. No de kérem, ha nem is így, meg nem is úgy vannak kategorizálva a filmek, akkor vajon hogyan? Viszket már az oldalatok a kíváncsiságtól, mi?
    Hát ez bezony a csúnya kapitalizmus találkozása a magyar néplélekkel: a DVD-k ár szerint vannak csoportosítva. Eeegen. Úgy. Azaz vannak kéccáz forintos filmek, öccáz forintos filmek, meg kilencszázötven forintos filmek. (Na jó, ne legyek gonosz a Tescoval: vannak újdonságok is, meg van Diznis is, télleg). Szóval akkor ez az állás: ha ötszáz forintod van, paraszt, akkó' erről a polcról vegyél, ha kilencszázötven forintod van, akkor meg eminnen. Mert DVD-t venni kell! Há nehogymá' a szomszéd Pistáéknak több legyen!
    Ehhez jön pluszban a DVD-turkáló, amiben négy nagy fémketrecbe van hányva egy kazal DVD, és abban lehet matatni, kinek kedve szerint. Én persze gondosan kerülöm az efféle mókát - bár azért láttam már például a Cidade de Deus-t is a turiban - ennek ellenére most azért belebújtam könyékig, hogy megtaláljam a Bakterházat.
    Mondanom sem kell, hogy nem lett meg, ekkor adódott a kérdés, hogy hogy legyek én így tisztességes? Miért ne jöjjek haza, és töltsem le teljesen ingyen a filmet? Én keresek, kutatok, szinte búvárkodom a szenny-filmek között, erre eredmény meg sehol. Hát csoda, ha bűnöző lesz az ember?
    Persze azért kicsiny szívemben még táplálom a reményt, hogy meglesz az eredeti Bakterház, így nem (azt) töltöm le DC-ről. Csak legközelebb majd kulturáltabb helyen keresem.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr100121453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása