The műtét

2010.05.26. 20:11

   Holnap lesz a nagy nap, reggel tízkor lézerkés alá fekszem, és reményeim szerint éles látással távozom.

   Wish me luck! :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr42033849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.06.03. 17:29:20

Na, mi van? Látsz, nem látsz, na-látsz?
A fészbúkon járkálsz, így erős a gyanúm, hogy nem vakuktál meg. :)
Milyen vót, meséjjé mán! ;)

dr. Wilbur Swain 2010.06.04. 07:38:01

@csíz: napról napra javul a látásom, de szerintem még most sem 100% (hétfőn volt 80%-os), főleg közelre láttam szarul, ezért is hanyagoltam a netezést
amúgy semmi extra nem volt, szemcseppel érzéstelenítettek, néztem a zöld fényt, és ennyi - percek alatt megvolt az egész
utána két napig kicsit kellemetlen volt, de az gyorsan elmúlt
ami sokáig fennállt, az a szaruhártyán képződött folt volt, ami fokozatosan múlt el
ennyi :)

2010.06.05. 09:06:09

@dr. Wilbur Swain: Na végre. Már aggódtam, hogy gond van. ;)
Bezzeg Neked zöld fény jutott. Nekem meg csak gagyi piros. Ez negatív diszkrimináció! Nekem is zöld kellett volna. :D
süti beállítások módosítása