Kampánycsend

2009.06.07. 10:29

Dr. Wilbur Swain: ep valasztas lead   Vége is a mókának, szerencsére a kampány finisében, az utóbbi két napban nem tudtam tévét nézni. Ennek roppant nyomós oka van, erről majd később.

   Szóval kedves izékéim, mérhetetlen csalódás volt a szavazós post, ugyanis annak ellenére, hogy 2-a óta összesen 135-en, azaz naponta átlgaban 27-en látogattatok meg, csak kilenc szavazat jött. :( Hát ez nem túl reprezentatív.

   Ebből a kilencből hatan szavaztak úgy, hogy elmennek választani, hárman nem, a "nem tudom"-opcióra pedig nem érkezett szavazat. Hát ennyi lenne. Ma van a nagy nap, mindenki az urnákhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr991168796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.08. 01:32:30

Akkor csal a számlálód. Mert én biza a "nem tudom"-ra adtam klikket! ;)
Mert akkor még nem tudtam. Most már tudom. Sajna a végeredményt is. :S

dr. Wilbur Swain 2009.06.08. 07:53:24

@csíz: na, fasza :| amúgy is keveselltem a szavazatokat
amúgy meg nem sajna :P
a regionális adatok elég érdekesek: a cigányok által leginkább fenyegetett megyékben söpört a Jobbik, ez azt jelenti, hogy a polgárok nem az államtól várják a védelmet, hanem tőlük

2009.06.08. 13:16:04

@dr. Wilbur Swain: Félreérted. nekem nem a Jobbikkal van gondom. (Sőt, kifejezetten tetszett, hogy szinte az összes párt elkezdett sápítozni az eredményükön. :DDD LOLLER) Meg még keveslem is az arányukat. Én 20-25% körülire vártam/reméltem. Meg kicsit keveseltem az LMP-t is (ott 10% körüliben bíztam).
Mégcsak nem is az MSZP-vel volt gondom. Azok azt hozták, amit vártam.
Nekem a Fideszel van problémám. Bíztam benne, hogy 40% alatt lesznek. De sajna elég sok a zombi drága kis hazánkban, és simán beeszik a demagóg dumát meg a hazugságokat. ... Gyorsan felejtenek. :S

dr. Wilbur Swain 2009.06.09. 07:09:49

@csíz: ad 1: én is zombi vagyok
ad 2: "simán beeszik a demagóg dumát meg a hazugságokat. ... Gyorsan felejtenek. :S" - ez az mszp 2006-os győzelmének definíciója
by the way: ha valamikor itthon jársz, akkor tarthatnák egy "író-olvasó találkozót" :)

2009.06.09. 20:22:33

@dr. Wilbur Swain:
1. Kellemetlen... :)
2. Valahol igen. Kiváló ötlet volt a fiatalok részéről kiszivárogtatni ezt az - egyébként voltaképpen mondanivalóját tekintve normális - beszédet. Olcsó trükk, de bevált. Kiválóan hatott az érzelmekre. Az emebrek többségét meg ugye az érzelmeiken keresztül a legkönnyebb manipulálni.

Itthon??? Majó! Felhomályosítalak, hogy már december óta itthon vagyok egyfolytában. ;)
Tehát mikor találkozzunk és hol? :)

dr. Wilbur Swain 2009.06.09. 21:14:22

@csíz: bázmeg :D
én meg azt hittem, hogy javában Hmvhelyen óvod a hont
na, majd ahogy lepörög ez az "új házunk van, és minden szart most kell intézni"-szakasz, akkor meeting, és ütköztetjük véleményünket meg a söröskorsókat :)

2009.06.11. 20:40:14

@dr. Wilbur Swain: Hát a söröskorsókat velem kicsit bajosan. Idült anti-alkoholista vagyok. :)
De egyébként bármikor találkozhatunk. Csak küldj mail előtte. Az naponta olvasom. Vagy iwiw-en is küldhetsz, mert azt is azért nagyjából pillantgatom. ;)
süti beállítások módosítása