Izgalmak

2009.03.28. 13:46

   Nos, a kivárás, a véletlen és a váratlan fordulatok következtében három téma torlódott össze. A megoldás: fontossági sorrendben (ami egyben fordított időrendi sorrend, deérdekes) fogom közölni az eseményeket. Tehát a legújabb, legfontosabb téma:

   Tegnap megkértem Zsani kezét! Már nagyon itt lett volna az ideje, de annyit tököltem, meg üldöztem (szigorúan elméletben) az ideális gyűrűt, hogy nem csináltam semmit. Szóval most összekaptam magam, átugrottam Szentesre, és pákk, vettem egy gyűrűt. Nem pont olyat, mint amit elterveztem, de a tartalma és a mondanivalója miatt lesz ez pontosan a tökéletes gyűrű.

   Szombat délelőttre terveztem az akciót, de már olyan átkozott ideges voltam péntek délután, amikor hazaértük Kecskemétről, hogy nem bírtam tovább várni: Zsani elé álltam, és nagy hebegés-habogás közepette megértem a kezét. Ő meg igent mondott. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr861031172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása