Vers mindenkinek

2009.03.19. 12:31

Punk Lázár: Kispolgár vagyok

Kispolgár vagyok
Este nyolctól a tévé előtt ülök;
A töménytől hányok,
A bortól szédülök.

Kispolgár vagyok
Engedelmes robotként dolgozom
sosem kérdezek
sosem gondolkozom.

Kispolgár vagyok
Tökéletes állapot ez énnekem
nincs egyéniségem
szart sem ér az életem.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr171011781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása