2008 utolsó napjai

2009.01.02. 17:08

Dr. Wilbur Swain: 0 020   Egy kis gyors összefoglaló év végéről, csakhogy végre postoljak már valamit. Nos, a karácsonyi időszak alatt (ami nekünk dec. 24 déltől dec. 29 délutánig tartott) igyekeztem minél több döglött állatot felhalmozni a bendőmben, ez maradéktalanul sikerült is.

   Egyébként ez lenne a fánk, meg alatta az ajándékkupac egy része. Nem valami művészi a kép, de most nagy hirtelen így sikerült (Atikám, azt a széket igazán eltehetted volna...). Ja, a fához még annyit: ez egy műfenyő, szóval igazi örökzöld - ennek ellenére ez is hullajtja a leveleit... Nem is ez a lényeg, hanem a karácsony örök kérdése és dilemmája, alfája és omegája: a talp. Előre örülte, műfenyő, fasza, legalább a talp miatt nem kell fafaragó népművésszé átlényegülnöm egy órára, beletesszük a tartozék aljba, oszt' jónapot. De nem. A Kínai Népköztársaság szorgos dolgozói ugyan nagyon kitettek magukért, az a ... fa azonban mégsem akart megállni sehogy, mert túl nehéz volt ahhoz a csenevész talphoz. Végül fél tizenegykor kellett karácsonyfa-talp után rohannom, amit a negyedik boltban tudtam is venni, és még a műfenyőnkkel is kompatibilis volt, hurrá! Ezen kívül semmi extra nem történt, ettük a halászlét rendületlenül; lassan már nekem is kezdtek kifejlődni a kopoltyúim...

   No de a szilveszter... Alapvetően az a "kötelező-bulizni-érezd-magad-jól-életre-halálra"-téma nekem annyira nem jön be, de azért mégse otthon üljünk már, mint a nyuggerek, helo. De akkor mi a lókolbászt csináljunk?! Megoldás: színház. Harmincadikán foglaltunk jegyet Kecskemétre, Molnár Ferenc Nemcarameltől játszották a Játék a kastélybant. Adtunk neki egy esélyt, és szerencsére bejött, nagyon vicces volt, tök jól szórakoztunk. Utána átmentünk a Blingblingbe - beengedtek diákkal, ehe :D - és ott ért minket az éjfél. Nagyon érdekes hely az a Blingbling, Dr. Wilbur Swain: ugrifüles2mert lényegében kábé négy-öt féle ember fordult meg ott, és akkor még sokat mondtam. A lányok általában a köldökig érő dekoltázs nevű csodafegyverrel operáltak, a fiúk meg úgy néztek ki, mint a "Tüskéshátú barátom" a Legkisebb ugrifülesből.

  A többiek meg kopaszodnak (vagy már kopaszak), köztes út nincs, ennyi. Ezen kívül arra jöttem rá, hogy ha egy fickó szórakozni megy, és már öreg, akkor inget vesz fel. Vagy esetleg izompólót, de akkor már kopasz is. Én, mivel színházból jövet ledobtam a kocsiban a zakóm meg a nyakkendőm, és  ingben nyomattam, ezért az öreg táborába sorolhattam magam, ami elég kellemetlenül érintett. Ezt leszámítva jól elpörögtünk, aztán meg húztunk haza kecsesen. Na, ennyi volt a mai evangélium, békesség uralkodjon a szívetekben most és mindenkor. Tuttifrutti.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr46853586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar-magyar szótár 2009.01.07. 10:56:15

inget, és ha még annálisöregebb (mint én pl) akkor egy bőrmellényt...

Washburn 2009.01.07. 13:40:54

Nagyon boldog névnapot kívánok!!!

dr. Wilbur Swain 2009.01.07. 19:59:47

úúú, bőrmellény :D
és köszi! :)
süti beállítások módosítása