Érdekös

2008.02.12. 10:54

Dorly: én iwiwre 005    Nagy délelőtti ráértem az iwiwen szörföztem, és az jutott eszembe, hogy milyen érdekes is lenne egy pszichológust ráállítani a lapokra. Elemezzünk, kiről mit mondanak el a képei, mit közöl a tudatalatti.
    Mit jelent vajon az, ha valakinek gyerekkori képe van beállítva alapértelmezettnek? Hatszáz tangás kép totálban? Ez azért már gyanús... Szóval az ember üzen, még ha nem is tud róla, én pedig határozottan kíváncsi vagyok, hogy mik is ezek az üzenetek.
    Sajnos én nem vagyok olyan mértékben járatos a lélektanban, mint amennyire jelen esetben kellene. Tehát, ha felbukkanna itt valami szolgálaton kívüli lélekbúvár, akkor szívesen látnék tőle némi alapfokú elemzést.
    Most persze nem fogok belinkelni oldalakat az iwiwről, lehet ott találni gyöngyszemeket könnyedén. Kis segítség: subba szív iwiw.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr77336046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása