Daddy day care

2007.11.26. 11:50

Dr. Wilbur Swain: fanni    Hahó! :) Na, ez sem egy átlagos vasárnap volt, annyi szent. Megint olyat csináltam, amit még sosem: majdnem egész nap én vigyáztam Zsanim kishugára, Fanni bébire (igen, ő van a képen).
    Húú, háát, nem könnyű egy gyerekkel, az biztos! Persze most aránytalanul nagyítom a részemet a dologban (még szép). A húzósabb dolgokat Zsani vitte, pölö pelenkázás, kajakészítés (mennyi is 135 milliliter? :) ), én gyakorlatilag csak vésztartalék voltam, hogy Zsanim tudjon pihenni a meló után.
    Mondjuk engem így is lehúzott a baby, nem gondoltam volna, hogy ennyire nagy dolog egy egyéves után kotorni egész nap. Mondjuk eleve handycapel indultam, életemben nem volt még ilyen intenzíven közöm ilyen aprósághoz, és a "mit szabad, mit nemszabad"-témakörben rendesen elhasaltam: a kicsi telitömte magát azzal a hogyishívják kukorica-kukaccal, amit Kukinak meg Pukinak is hívnak az elmés gyártók. Nos, Fanni ebből jól bekajált, ehhez jött az ipari méretű teafogyasztás, amiknek egyenes következménye volt, hogy ebédre alig evett valamit.
    Azonban a nap nagy tanulsága az volt, hogy a kicsik óriási trükkirályok, hisztis primadonnák: egyből kitör a parasztlázadás, ha nem úgy van valami, ahogy ők szeretnék. Ezt nagyjából sikerült kezelnem, de hogy fegyelmezés terén totális csődöt mondtam, az fix. Sikerült is hagynom, hogy felborítsa a hangfal-állványt, széttépje az újságot, kiborítsa a rágcsát...
    Persze lelkesen takarítottam utána, újságfecniket nem hagytam megenni, úgyhogy végül is minden különösebb tragédia nélkül túléltük a napot (mondjuk Zsani nélkül nem tudom, hogy mit csináltam volna...), tapasztalatnak jó volt. Szóval, ha lesz bébink, akkor már nem fogok sikítva kirohanni a világból, sőt, harcedzett apuka-kezdeményként nézhetek szembe a kakis pelenka-hegyekkel, a nemalvással, meg még ezernyi mással, amiről még fogalmam sincs. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr64242173

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: daddy daycare 2007.12.06. 00:38:13

[...]Taged as "Daddy Daycare" Daddy day care[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Wilbur Swain 2007.11.26. 19:26:04

Oh Atikám, te olyan ügyes voltál vasárnap, hogy nagyon:)nem értem hogy miért érezted igy..., de az én véleményem a tiedével ellnetétben az, hogy igenis kitettél magadért... és mindent jol, sőt,,, nagyon jól csináltál... és nem tudom mennyiszer megköszönni hogy mekkora segítség vagy nekem, még ha nem is így érzed, mert így van.
Köszönöm, hogy vagy nekem!!!:)
És már most merem állítani, hogy mire babád lesz, te már profi szinten fogod űzni az ipart.:)
szeretlek

dr. Wilbur Swain 2007.11.28. 09:11:57

:) köszi, Zsanikám
szeretlek!!!
süti beállítások módosítása