Ne egyetek semmit, amiben guar gumi (E412) van, mert a mostani cuccnak nagy a dioxin-tartalma, ami rákkeltő. Oszt meghaltok.
    Ez csak úgy, vidám felütés képpen. A lényeg, hogy ma megen Zsani-mentes estém van, ami nem jó, sőt, egyenesen rossz. Külön vagyunk: rossz. Együtt vagyunk: jó. Az élet ilyen egyszerű. Nem kell bonyolítani, oljunídizláv. Tü-tü-rü-rü-rűű.
    Megint voltunk bulizni, és megint tök jó volt, megszerettem a lightos elektronikát - persze tudom, még csak a jéghegy csúcsát nyalogatom (szép képzavar). Szóval, innnentől ez Neked szól. :)
    Imádom, ahogy bulizol. Ez a mondat péntek óta zúg a fejemben, már mondtam is neked szerintem, de le is kell írnom. Imádom, ahogy a hajad rebben, ahogy megrázod a fejed, ahogy mosolyogsz. Mert persze mindig mosolyogsz, főleg rajtam, amikor spicces vagyok, mert ilyenkor "mindig olyan aranyos vagyok". Hát az. :)
    Szeretek mindent. Ahogy a hugoddal játszol, ahogy átölelsz, ahogy lehalkítod a rádiót, ahogy csókolsz, ahogy mosolyogsz, ahogy szeretsz, ahogy szereted, hogy szeretlek.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr71134698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása