Rezümé 2009

2009.12.31. 09:31

pol-lines: 2009.12.20 Tüzi-játék-1    (A fasza kis tüzijáték az indafotótól van, én ilyet nem tudok). Szóval 2009 is véget ért, és bár kegyetlenül utálom az évvégi összefoglalókat, azért én is hozzáteszem a magamét.

   2007 volt életem legjobb éve, azóta "csak" azon a szinten lebegek, azaz a jó dolgok folytatódnak. Mi is volt idén? Lassan indult az év, de aztán volt lánykérés, ami ugyan jelenleg még csak formalitás, de majd lesz ebből még valami. ;)

   Nyáron beköltöztünk egy új házba, ami nagy, színes, szagos, szépséges... meg még egy évtizedig fizethetjük a részleteit. :) Ősszel beíratkoztam egyetemre, ahol ugyan nem azt kaptam, amit vártam, de azért nem rossz ez a fagyi, csak az íze más. A munkám ugyanaz, fél évente kapok új szerződést, ami semmiképpen sem betonstabil, de legalább van. Röviden ennyi: egy biztos családi háttéren és klassz munkán alapuló boldog életet élek. Soha rosszabbat! :)

   Jövőre mit várok? Hmm... Betöltöm a harmincat (banyek...), az mindenképp érdekes lesz, ezen kívül a szokásosat: kis örömöket, nagy boldogságokat, egy élhetőbb országot. Buék mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr371634448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.01.01. 13:22:44

Hát Boldog Új(junk, ahogy tudunk idén is)! ;)

Hogy jól kezdődjön az év, ide is linkelek gyorsan két videót. Mindkettő egy általam nagyrabecsült komikus előadása (kár, hogy már nincs köztünk):

www.youtube.com/watch?v=8zXo7LKXs3g&feature=related

www.youtube.com/watch?v=mMKCn4MsPhA

Jó szórakozást (erre az évre is)! :)

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.01.01. 15:18:57

Nohát B.Ú.É.K. még egyszer! :)
A posztot olvasgatva szerintem te most tipikus a "Boldog, szomorú dal-hangulatban" vagy. Nekem legalábbis ezt dobta a gép, miközben olvastam.

Olvasd el, ha van kedved:
mek.oszk.hu/00700/00753/html/vers0901.htm

dr. Wilbur Swain 2010.01.03. 18:51:16

@unknown_blogger: azért ennyire nem drámai a helyzet, de azért tetszett a vers (többet kellene olvasnom, banyek)
süti beállítások módosítása