Kispál forevör

2009.10.05. 13:41

   A pénteki és hétfői semmittevésnek hála sikerült végre összeválogatnom kedvenc Kispál és a Borz-számaimat. Ez itt a top akármennyi, véletlenszerű sorrendben. Ezek már annyira jók, hogy nem lehet őket sorbarakni. Különösen meghatározó volt számomra a '97-es Happy Borzday, szinte minden számát imádom, illetve van olyan, aminek csak a hepiborzdéjes koncertverzióját szeretem.

Forradalmár
Szőkített nő
Lefekszem a hóba
Húsrágó hídverő
Autók a tenger felé
Halszív
Bujtogató
Levesek porból
Tingli-tangli
Bársonyfüggöny
Ágy, asztal, tévé
Zsákmányállat
Volume
Egy az egybe (csak maga)
A honi csillagászat fejlődése
Hello
Presszó rock
Meghatás
Űrrock
Emese
Gézengúz
Disznók tánca
Pistike (a Malév-gépen)
Kinn állok a ház előtt
Szívrablás
Ha ez a vég
Még egyszer
Hang és fény
Mire megtanultam
Nem fáj!
Csiga

    Mára vége, semmi link, semmi video, úgyis az összes fenn van valami megosztón így, vagy úgy. Kispál forevör! (Szeretted, gyűlölted, kimaradt valami? Kommentben tessék panaszkodni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr821428951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(smalltownboy) · http://anarchitecture.blog.hu/ 2009.10.05. 17:05:26

'0 óra 2 perc'?
'zár az égbolt'?
és az egész 'turisták bárhol' album?
na meg az 'i like gemenc' és a 'van-e nálatok alkohol'?
meg a legújabbak közül semmi? (azért az 'űrbemarkoló' és a 'többiektől' is nagyon jók lettek sztem)
és az 'én, szeretlek, téged' lemez is jobb annál, mint hogy csak a 'csiga'.

ja és a 'mire megtanultam' az nem kispál-szám, hanem lovasi szólóanyagán van, továbbá a helyes cím 'bársonyfüggöny'! :)

sok ez, de így is kevés...

dr. Wilbur Swain 2009.10.06. 06:57:36

@(small town boy): ja, a Bársonyfüggöny olyan jó, hogy kétszer is becsúszott, egyszer hibásan, de már javítom is, köszi
a legújabb albumról (szégyen) azért nincs semmi, mert most jöttem rá, hogy az nekem nincs is meg :)
minden egyéni lista szubjektív, ezért nem került be olyan, ami nekem nem maximálisan a szívem csücske
süti beállítások módosítása