Pucc-parádé

2008.11.13. 09:58

   Abszolut érdektelen rövidhír: tegnap meg ma Pályaválasztási Nyílt Napok vannak nálunk a suliban. Megkaptuk tehát az utasítást, hogy mindenki fürödjön meg, menjen el fodrászhoz, illatosítsa ki magát, mert jönnek a gyerekek.

   Voltak is tegnap vagy húszan, köztük két potenciális kollégista-jelölt. (Tényleg: gyertek minél többen tanulni a Fába, és legfőképpen: legyetek kollégisták!) A megjelent leendő tanulók tiszteletére ki is öltözött mindenki, én is felvettem egy inget meg zakót, és... Hmm, fene azt az átkozott nárcisztikus hiúságomat, de be kell, hogy valljam: imádok így parádézni. Na, mindegy, ez volt a mai közléskényszer-adag, üdv minden önimádónak all over the world.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr48766605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lusta 2008.11.13. 20:16:57

"gyertek minél többen tanulni a Fába, és legfőképpen: legyetek kollégisták!" ... gyenge iróniát vélek felfedezni v. csak egy ártatlan megjegyzést? ... :D ...

dr. Wilbur Swain 2008.11.13. 20:38:45

nemnemnem, sőt!!! minél többen jönnek a koliba, annál fixebb az állásom :D
nemcsak hiú, de önző is vagyok :)

Lusta 2008.11.14. 20:39:46

oké, rendben...én is így gonoltam...;)...

(nem-fizetett hirdetést olvastak)...

tuzok · http://tuzok.blog.hu 2008.11.14. 22:21:20

És hol a fénykép a kultúr-attasé szereplésedről?
El tudlak képzelni széles vállszalaggal, csokornyakkendővel, érdemrendekkel a melleden, frakkban, alatta egy fürdőgatya, skót kockás térdzokni, hegymászóbakancs.
Kezedben egy teniszütő, a fejeden egy szafarikalap.

Vagy ez mégsem a Rejtő Jenő emlékest volt?

dr. Wilbur Swain 2008.11.15. 08:35:50

az általad leírtakban is roppant impozáns lettem volna, de beértem egyszerűbbel, egy farmer+ing+zakó kombóval :)
süti beállítások módosítása