Őszi szünet

2008.10.31. 10:42

Dr. Wilbur Swain: silvanus   Végre-valahára beütött az őszi szünet, kicsit le lehetett lépni a melóhelyről. Ez a kis pihi már nagyon kellett, kezdtem már agyfaszt kapni a kolis állapotoktól, amit az utolsó tanítási nap csodálatosan meg is koronázott. Whatever.

   A lényeg: három nap a Dunakanyarban, Visegrádon, a Hotel Silvanusban. Volt itt minden: fitness, wellness, Loch Ness. Klassz hely ez a hotel, és a kilátás tényleg szenzációs. Én inkább a tengerpartokért vagyok oda, de a kanyargó Duna egyszerűen gyönyörű.

   Átugrottunk Esztergomba is, mert még sosem voltam a Bazilikában. Ez azért elég érdekes: tulajdonképpen én még életemben nem voltam a Dunántúlon - leszámítva azt a két-három balatoni nyaralást, meg egy kölyökkori soproni pihenést. Szóval voltam már Londonban, Párizsban, Barcelonában, Drezdában, Kairóban, Athénban - de Pécsen még soha. Ez azért kurvaciki. Egy szó, mint száz: rengeteg bepótolni valóm van a belföldi turizmus terén.

   Visszatérve a Bazilikára: gyönyörű. Eszméletlen életlen szar képeket csináltam benn, szóval azokkal inkább nem villognék.

Dr. Wilbur Swain: 0 031
naplemente a Mária Valéria híd felett

   A második nap volt az igazi lazításé, végigwellneskedtük a napot. Meg kell jegyeznem, ez a szaunázós téma elég fárasztó. Nyilván nem ittam eleget, de akkor is: olyan hulla voltam a nap végére, hogy ihaj. Persze azért fasza volt minden. :)Dr. Wilbur Swain: 0 079

   Az utolsó napra hagytuk a Visegrádi várat. Engem minden lenyűgöz, ami kőépítmény, és régi. Szóval a várral is tökéletesen meg voltam elégedve, a panoptikum-rész  meg a fegyverkiállítás kifejezetten tetszett. Bár fenn iszonyatosan fújt a szél, azért a kilátás mindenért kárpótolt.

    A vár után elindultunk haza, persze előtte még megálltunk bobozni. Evribádi: ha Visegrádon vagytok, el kell menni bobozni! Óóóóóóóóóriási menet volt - még nekem is, aki azért erősen fosik a hullámvasúton. Szóval nagyon klassz, kihagyhattalan.

   Hazafelé útközben még megálltunk Szentendrén, a festők városában egy kis városnézésre, meg sétára. A kisváros erőteljesen a vendéglátásból él meg, ez lényegében egy zsibvásárrá változtatja a város közepét - ez nekem annyira nem jött be. Persze azért szép hely a kis sikátoraival meg dimbes-dombos utcácskáival. Utolsó momentumként még leégettem a nyelvem egy forró csokival, aztán már tolhattuk is ezerrel az autópályán egészen hazáig a félegyházi leágazásig.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr80741982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása