Hányinger

2007.09.03. 14:53

    Legnagyobb örömömre megtaláltam a világ leggusztustalanabb reklámját (bár azért az FHB Bankos család, Lófasz Jóska és felesége, meg lánya, meg akárkije se semmi).
Dr. Wilbur Swain: hozd vissza nagy  Nos, a nyertes a vodafone, hurrá, méghozzá a legújabb "Szégyelled a mobilod?"-kampányával. Me má miéé??? Miért kellene bááárkinek is szégyellenie azt az átkozott készüléket? Az csak egy tárgy, az Isten szerelmére! Mi a fene van az emberekkel?! Annyira elbuzult már mindenki ebben az elanyagiasodott világban, hogy ezzel tutira meg lehet fogni őket? Antennás a mobilod? Ciki-e vagy! Nem tudsz mp3-at? Ciki-e vagy! Nincs internet a zsebedben? Ciki-e vagy! Na, ettől kapok hányingert! Nehogy már az mutassa meg, hogy mennyire jó ember valaki, hogy milyen menő a mobilja! Sőt, általában a legnagyobb tuskók hajszolják a legújabb, legfrissebb telefonokat. Könyörgöm, miért?! Sms, hívás, kábé ennyi értelmes életbevágóan fontos funkciója van a telónak, a többi pusztán parasztvakítás. Találó elnevezés, annyi szent.
    Szóval most ezt szuggerálja a képláda, hogy ha nem elég trendi a mobilod, akkor egy szar vagy, még arra sem méltó, hogy meghágjon egy talicska aprómajom. Pont.
    Emberek, kicsit észbe kéne kapni. Szabad piac, verseny, globalizáció, meg minden, tudom én. De legalább ne mindig a tévé diktáljon, maradjon az emberé a szabad akarat.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr64156381

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: KZ Ottó muzikális brogja 2007.10.16. 09:18:16

Szégyelled a mobilod? Szégyelld a mobilod!Hogy gondolod, hogy még mindig ezzel a féltéglával mászkálsz? Nem zavar, hogy néznek rád, ha előveszed valahol? Te tényleg ilyen szinten leszarod, hogy hogy ítélnek meg?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszt 2007.09.09. 18:22:22

Én mp3-at is szoktam hallgatni a telefonomon. Praktikus, mert álatában mindig velem van, enyhíti a várakozás okozta terheket. Meg van benne rádió is, azzal értesülhetek a hírekről, meg ilyesmi. Ezek szerint paraszt vagyok. :)

U.i.: én sem értek egyet a kampánnyal. Ne azért vegyünk új telefont, mert a régi gáz.

dr. Wilbur Swain 2007.09.10. 10:47:21

ááá, tudtam, hogy egy ilyenbe beleszaladok... :) Nem is az zenehallgatással van a bibi, hanem az egész "régi a telefonod = ciki vagy" image-építéssel. A szerelmemnek is mp3as telója van, és garantáltan nem paraszt. :)
Szóval megint valami nagyot akartam mondani, ami nem egészen úgy sikerült. :)
köszi a látogatást és a kommentet

IPG 2007.09.13. 21:06:15

Hát, én személy szerint úgy vagyok vele, hogy minek új telefon. Mire jó az, ha veszek újat? Mp3-lejátszós discmanem van, van otthon gépem, van rajta CD-író meg internet, van három újraírható CD-m, és nincs a telefonomnak antennája. Persze, praktikus, de azért jobb dolgokra is el lehet költeni azt a sokezer pénzt. (Szerintem)

fraki 2007.11.13. 22:34:23

"Szóval megint valami nagyot akartam mondani, ami nem egészen úgy sikerült. :)"

Az adott kontextusban nincs vele gond.

Doree666 2008.06.29. 15:57:22

mi a baj a régi mobilokkal?! önvédelmifegyvernek kitűnő ;) :D
süti beállítások módosítása