Meztelen nők ruhában!

2008.12.12. 20:34

Dr. Wilbur Swain: futi   De még mennyi, csak úgy hemzsegtek a Vinyiten! (nem ex-szegedieknek: VizsgaIdőszak Nyitó Iszonyatos Tivornya) Róbert kollégám ugyanis meginvitált a Jatéba (ahogy írta esmesben: "Nagy lehetőség!"), amit természetesen nem utasíthattam vissza. Hogy igazán mire volt ez az este nagy lehetőség, az nem derült ki, de azért jól szórakoztunk. :)

   Amint letettem a lantot a koliban, és felvettem a szépruhámat, Vásárhelyen felvettem Robinnyót, és már húztunk is Szegedre! A Teszkóban vettünk némi kisérőt a bokrosi import hp-m mellé, aztán rövid, kulturált italfogyasztás után az utolsó villamossal beblicceltünk a városba (na jó, csak én blicceltem, mert Robi jó állampolgár, neki van bérlete). Ja, fontos tapasztalat: a tulipánszagolgató hollandusok nagyon felpuhították Robikámat, mert alig haladtunk valamire a pálinkával - így sörrel voltunk kénytelenek pótolni a folyamatos folyadékveszteséget.

   Na, szóval a Jatéban a szokásos népek voltak: pár tarisznyás, pár egyedipólós meg pár terroristakendős trendsetter. Szomorúan állapítottuk meg, hogy már kurvára nem ismerünk senkit sem, és már-már úgy gondolhatjuk, hogy öregek vagyunk. Persze azért nem, mert egy matekos csajszi megállapította, hogy nem nézünk ki többnek huszonvalamennyinél, und das ist gut so. Összefutottunk Bárány "részegenkurvasokatbeszélek" Istvánnal; végre egy igazi szegedi veterán! Miután kitárgyaltuk sorsunk alakulását, elkeztünk toporogni a párketten, de annyira nem vertük oda magunkat.

   Már majdnem léptünk lefelé, amikor nagyondenagyon megsértettek! Éppen százhuszonnyolcadszorra jöttem ki a klotyóból, amikor elém toppan egy menyecske, és azt mondja: "Te vágtad a falhoz a sörödet?!" Már maga a feltételezés is vérlázító... Mondom a lyánynak: "Anyám, úgy nézek én ki, mint aki eldob egy teli korsó sört??!!" És képes volt azt mondani, hogy "Igen!" - látszik, hogy nem ismer...

   Mindegy is, túltettem magam a sokkon; a Jate előtt bóklásztunk indulás előtt, és néztük a hányókat, amikor egy enyhén megfáradt baráti társaság haladt el mellettünk, és ekkor egy igazi egyetemi városhoz méltó magasröptű konzekvenciát nyilatkoztatott ki az egyik polgártárs (ismeretlen kollégájának címezve): "Ádám, tudom, mi a probléma veled... túl vehemens vagy!" :D

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr15819629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása