Kellemes késő esti blogolvasást mindenkinek! Közelítünk utazásunk vége felé, látogassunk el a Meteorákhoz és Skiathos szigetére. A Meteorák sziklakolostorok, amik iszonyat magasan vannak - én, mint aktív tériszonyos elég klasszul éreztem magam fenn...

Meglepő módon semmi extra kalandban nem volt részünk, jöttünk, mentünk, világot láttunk.Dr. Wilbur Swain: 0 056 Iszonyatos hőség volt, és ugye itt a helyi szabályok elég szigorúak, a nőknek csak hosszú szoknyában, és vállat elfedve lehet belépni. Régebben a férfiakat is csak hosszú nadrág, hosszú ujjú felsőben engedték be, ez azonban már változott: térd alatt érő háromnegyedes gatyában és pólóban is be lehetett jutni, szóval én szívtam rendesen a full hosszú cuccomban. Whatever. A nagy kolostor után voltunk a női kolostorban is, ami rendesen nagy lehúzás, mert kábé öt négyzetméter az egész. Viszont van most egy fiatal, 24 éves csaj benn, aki három éve nyomja apácaként. Őt nem lehetett látni.

A kolostorokból a kilátás egyébként lenyűgöző, én paráztam is rendesen. Ezen a képen is a korlátot kábé három szög tartja, jézusom... Szóval nem a tériszonyosok menyországa, annyi szent.

A hitéleti továbbképzésnek még nem volt vége, ezután ugyanis ikonkészítő műhelybe mentünk, szóval mostmár perfekt vagyok ikonkészítésből is. A túra végén az Aphrodite-forráshoz mentünk, ami az örök szépség forrása, tehát aki itt megmosdik, az élete végéig szépséges marad. Olyan átkozott meleg volt, hogy majdnem belemásztunk a hideg patakba, szóval garantáltan csodásak maradunk egy életen át. :)

Másnap kora reggel indultunk Skiathosra, ami egy klassz kis sziget. Baromi sokat kellett buszozni, majd hajózni, de megérte. Állítólag az itteni Görögország tíz legszebb tengerpartjának egyike. Maga a városka egyébként nagyon szép, kis zegzugos utcái vannak. Persze az angol itt is elég nehezen megy: két kajálda között vívódtunk, hogy hol is együnk, erre látom, hogy az egyiknél nagy betűkkel az van kiírva, hogy hamberger, a másiknál meg humburger. Odatesz.

Szóval a tengerpart itt is gyönyörű: közvetlenül egy fenyőerdő van a homokos fövenyen túl. Tenger, homok, fenyőerdő. Ez nehezen fér a fejembe. Ennek ellenére a kóbor apácák megtévesztése végett olyan képet teszek be, ami nem a tengerparton, hanem még a kikötőben készült:

Dr. Wilbur Swain: 0 140

ez volt az uccsó program, nemsokára jön a negyedik, egyben befejező rész

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mSe 2008.09.08. 14:55:10

Szia Ati, itt Kereszttesi (a B verziós=Emi:) )!
Kivel voltatok a Meteoráknál?Mert lehet, hogy Áki tesója vitt titeket oda, Vikinek hívják!
Jajj, olvastam, hogy voltatok Waterlandban is, na akkor néztél volna nagyot igazán, ha lett volna magyar idegenvezető, mert az Áki ikertesója lett volna!:D:D:D Na persze lehet, hogy ettől függetlenül találkoztál vele!:)

dr. Wilbur Swain 2008.09.08. 18:13:17

szia Mesi! :) én is ezen agyaltam, hogy vajon Ákos tesója vezet-e minket, de ezek szerint nem, mert a miénket Juditnak, vagy valami ilyesminek hívták :)