Egy bombariadó margójára

2009.11.17. 08:13

BKV Figyelő: DSC03282   Itt sírok, hogy keine téma, nincs miről írni, holott csak a szememet nem szúrja ki kisvárosunk pulzáló alvilági élete?! (egy mondat/egy képzavar - csak így tovább!)

   Mi volt itt, kérem? Bombariadó, az volt. Tíz körül hívott az egyik gyerekem, hogy "bomba van a Sághyban", evakuálás, rendőrök, kutya, kutatás. Tök jó, mondom, nem tudtam, mi hiányzott - még szerencse, hogy nem dolgozom délelőtt.

   Mire negyed egy körül becsattogtam a suliba, a rend nagyjából helyre állt. A kisgatyában az esőbe küldött gyerekek felöltözhettek, a városban lődörgő kollégisták visszatértek, minden mehetett tovább. A telefonáló hülye picsa hangját rögzítették, a kérdéses fülkéből levették az ujjlenyomatokat, a rendőrök valószínűleg elkapják, mert ez az ő dolguk. Nem a kedves tanár kollégáké, hello.

   Merthogy itt van az apropos, amiért e poszt születik: mi a faszér' kell mindig, mindenkinek okoskodni, összeesküvést gyártani, rendőrebbnek lenni  rendőrnél?! Mindenkiből előugrik a Kálámbó, aminek rövid úton vádaskodás, megsértődés, összeveszés lesz a vége. Az meg a csúcs, amikor a kedves kolléganő átlényegül élő hangelemző-szoftverré: "- Ez az E*****! - Hát, tényleg olyan gyorsan beszél, mint az E*****, csak a hangja nem olyan. - Nem, ez biztos az E*****!" Nosza, hívassuk is be a tanáriba, nem gyanúsítjuk, csak kérdezünk. 14 másik lány is abba az iskolába jár, mint ő, ugyanarra mennek, de elég azt az egyet behívni. De nem gyanúsítjuk. Á, nem.

   Pont pályaválasztási nap volt nálunk, ezért elméletből nincs hiány: rivális szentesi(!) szakképző, vagy a Gimnázium csinálta, hogy kiszúrjanak velünk, rombolják az iskolánk amúgy is béka segge alatt levő hírnevét.

Robbanás nem volt, de a por nagyon sokára fog elülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr121531024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.11.17. 08:29:09

Te, Majó! Szóljál már Kálámbóéknak, hogy én voltam a bejelentő. Fiatalos lányosnak álcáztam a hangom, és Skype-on keresztül rácsatlakoztam az egyik telefonfülkére, és onnan adtam az adást.
Az indok meg ... lássuk csak. Legyen mondjuk az, hogy nem bírtam már ki, hogy ne írj új blogbejegyzést, és ezért csináltam egy bombariadót! :)

Hihetetlenek ezek az emberek hallod. Egy élmény lehet ott dolgozni. :)

dr. Wilbur Swain 2009.11.17. 10:22:58

@csíz: vagy Neo volt a Mátrixból :)
vannak érdekes arcok... de egyébként egy részük igen kiváló arc (helló, Béla, te olvasol még?)
ők meg gondolom engem tartanak furának, ha egyáltalán tartanak valamilyennek

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2009.11.25. 15:52:30

Ááá, ez hülyeség, szerintem is tuti az Eszter volt. :)

Tomi,Flippy · http://flippy.freeblog.hu 2009.11.28. 21:12:15

Na ez aztán a Rock 'n Roll !!
Ha tudom ,hogy ennyire esemény dússá válik odalent az élet,akkor el sem jövök xD
Szerintem a konyhások voltak !!
Éppen rinocérosz rostélyost készítettek szegény kis diákoknak,mikor rájöttek,hogy amég a bombariadó tart,ők hátul nyugodtan kipakolhatják a csomagtartóba az elemózsiát XD
Mindenesetre felháborító..azthittem,hogy a Sághy,mint iskolai intézmény (mert kolesz-ként imádtam ugye xD ) már nem nagyon tud lejjebb süllyedni ! Hát tévedhet az ember..
Mindenjót főnök ^^
süti beállítások módosítása