Csippcsirip

2009.09.28. 16:59

   Őőő, hello. Van ez az izé, a twitter; lényegében azért regisztráltam, hogy kövessem Miles Jacobsont, a Sports Interactive fejlesztési igazgatóját(?), vagy nem is tudom, hogy mi a pozíciója. Az a lényeg, hogy ő tartja főképp a kontaktot a nagyvilággal  a Football Manager 2010 ügyében. (Ha ebből a bekezdésből az jön le, hogy bizonyos fokig megszállott vagyok, és függésbe kerültem tizenakárhány évesen egy számítógépes játékkal, ami azóta nem ereszt, akkor bizony jó nyomon jár a nyájas olvasó.)

   Szóval, regisztráltam, nesztek: így twittelek én. Sok értelme nincs, lényegében olyan, mintha egy nemlétező ismerősömnek küldenék smseket, amiket soha senki sem olvas el. De ha nagyon perverzkedni akartok, akkor kukkoljatok nyugodtan. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr51413203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.09.28. 17:38:58

Hát ja. Van már egy rakás ilyen "legyünktagjaiaközösségnek" című közösségi oldal, blogoldal, linkmegosztó, videóportál meg a jóég tudja mi. Facebook, twitter, delicious, digg, reddit, myspace, iwiw, myvip, hi5, miegymás. Elvileg ugye azért van, hogy közelebb hozza az embereket egymáshoz. Közben meg egyre távolabb viszi. :S

De hát ez a mai világ, ez a jövő. Ehhez kell alkalmazkodni és ezt kell kihasználni. ;)
Sőt, most már én is blogolok a blog.hu-n! Persze kizárólag csak üzleti érdekből. :)
De amint lesz sok pénzem, saját domainen fogom csinálni. ;)

aprohirdetes-okosan.blog.hu

Semmi humor, semmi érdekesség. Sablonszöveg apróhirdetés témában. :)

dr. Wilbur Swain 2009.09.28. 17:48:41

@csíz: ez ilyen használati utasítás apróhirdetésekhez? (ugyanitt szegedi lakás eladó) :)
engem egyébként a twitter közelebb hoz Mr. Jacobsonhoz, rögtön értesülök róla, ha van vmi új info
süti beállítások módosítása