Kedves Olvasóim!

2009.08.27. 08:59

   Hát ti meg miféle perverz állatok vagytok?! :D Nézegettem a blog statisztikáit, és már eddig is találtam egy-két meredek dolgot, de ezt most ki is postolom, úgyis olyan rég volt már valami. Na:

Dr. Wilbur Swain: stat

   Ki a fene keres ilyenekre?! Mindegy is, az a lényeg, hogy bármilyen disznóságot írsz be a Google-be, mindenképp erre a blogra jutsz. :) A szájba+kefélt+fiatal+picsák+video-ra még csak a 15. találat vagyok, de a neger+faszt+imado+fener+csaj-ra már én vagyok az első! :) Micsoda büszkeség! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr441341281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.27. 14:47:57

Hadd ne mondjam, hogy már mindkettőre első vagy. Nem is akárhogy. Az egyikre már az első két helyet is te foglalod. :)
Mondd, milyen oldalt üzemeltetsz? :D

dr. Wilbur Swain 2009.08.27. 16:37:11

@csíz: :D
igen, ez is átfutott az agyamon, hogy ha leírom ezeket az okosságokat, akkor még több perverzet vonzok
de ki tudja, nyitni kell minden réteg felé :D

dr. Wilbur Swain 2009.08.29. 13:38:23

@Rorschach: jó szöveg, ezzel még választásokat is lehetne nyerni! ;)

Su Larsen (törölt) · http://sularsen.com 2009.09.03. 18:47:04

Kipróbáltam, és tényleg. :D De jó hogy engem nem találnak meg perverzek (emiatt kicsit néha szomorú is vagyok).

dr. Wilbur Swain 2009.09.04. 07:49:41

@Su Larsen: "engem nem találnak meg perverzek (emiatt kicsit néha szomorú is vagyok)" - év kommentje :D
süti beállítások módosítása