I love college!

2009.08.18. 14:36

   Megy ez a lightos kis szám a rédióban, és a szövege úgy fejbevág... I love college! :) Az emlékek csak úgy csattognak az agyamban, a sok poén előadásokról, szemináriumokról, a közös lógások, kajálások, piálások, bulizások, töris kirándulás, Károlyi kolesz, Jate klub... áááá! Életem legjobb időszaka volt!

   Állítson ez a kis video emléket azoknak a remek embereknek, akikkel találkoztam, és azoknak a pillanatoknak, amiket sosem feledünk: 

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr81319730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.08.18. 20:38:31

Te Atis! Írtál itt bulizást, kajálást, kirándulást, poénokat meg sok-sok más dolgot. Nekem viszont olyan hiányérzetem van.
Tanulni nem tanultatok ti ott...? :S

:DDD

dr. Wilbur Swain 2009.08.19. 08:15:47

@csíz: "előadások, szemináriumok" - meg van említve az is :P
egyébként viccen kívül nagyon sokat tanultam ott, minden értelemben
süti beállítások módosítása