Szolgálati közlemény 5

2009.07.29. 18:16

gumohuba: szeged-egyetem2   (5? Az már rengeteg!) Nos, a lényeg: felvettek az egyetemre, megyek okosodni szeptembertől; a korábbi töris diplomámhoz szerzek még egy ugyanolyat, csak más lesz a pecsét rajta. Bár csak levelezni fogok, de remélem a blog szempontjából némi szinesítést fog hozni, mert már kurvára unom magam

   Sok sikert nekem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr561276082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.29. 20:29:39

Gratula! ;)
Te pályáztál, vagy küldött a cég okosodni?
Bár végülis mindegy; a lényeg, hogy okosabb leszel. (Lehet ezt még fokozni...? :D )

Amúgy nem is tudtam, hogy töris diplomád van. ... Bár igazából egyáltalán nem tudtam, hogy milyen van, csak azt, hogy van. :)
Nekem Te is úgy jutsz az eszembe, aki a törit nem túlzottan csípte anno. Ezekszerint ez megváltozott. Helyes! ;)
A történelem jó dolog. Van mindig min merengeni. :)

dr. Wilbur Swain 2009.07.30. 17:51:53

@csíz: saját zsebből megy majd a móka, csóró az iskolám
ja, töris dipóm van, de be kell, hogy valljam, hogy kényszerpályaként indult, de aztán nagyon megszerettem :)

Washburn 2009.07.31. 11:55:46

Sok sikert Neked! :-)

Katuska79 2009.07.31. 14:56:09

Sok sikert és várjuk a jobbnál jobb történeteket:) Szegeden is szerettem élni. Olyan kis gyöngyszem. Vajon a "tejivó" üzemel még?

dr. Wilbur Swain 2009.07.31. 17:28:28

@Washburn: @Katuska79: köszi és köszi :)
a Boci Tejivó örök és elpusztíthatatlan :) (mint a rockzene)
süti beállítások módosítása