Világszám!

2009.06.25. 18:09

Dr. Wilbur Swain: 0 102
én és a zseni

   Varga Zoltán. Olimpiai bajnok, EB-bronzérmes, 4xes magyar bajnok, VVK-Kupa győztes, a '60-as-'70-es évek zseniális játékosa. A mai fiatalok szerintem nem nagyon vágják, hogy ki ő, csak a Messi meg a CéRonaldo a sztár, a régi idők fociját nem értik.

   Mellékszál: nem is nagyon értem, hogy hogyan lehet valaki úgy focista, a játék imádója, hogy nem ismeri az elődeit, a korábbi korszakos zseniket, főleg, ha magyar az illető.

   Szóval az úr Varga Zoltán, a korábbi Fradi játékos és -edző, aki '68-ban dobbantott az Olimpiáról (ezért halálra ítélték itthon), majd külföldön játszott a Herthában, a Dortmundban, az Aberdeenben és az Ajaxban is. Jelenleg a gyulai Grosics Gyula Labdarúgó Akadémián dolgozik szakmai igazgatóként, és azért járt Csongrádon, hogy fiatal tehetségeket figyeljen meg, ugyanis megint nálunk rendezték meg a Kárpát-medencei Összmagyar Bajnokság selejtezőit (talán... nem biztos, hogy ez a neve). Na, én meg ekkor szólítottam le, hogy nem-e lehetne-e egy közös képet, esetleg... Ő meg tök közvetlen volt, mesélt a munkájáról, meg az utánpótlásról. Egyszóval óriási élmény volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr941208314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása