2-6

2009.04.19. 12:32

Dr. Wilbur Swain: focc  Heeejj, bázmeg, átestem a tűzkeresztségen a Tiszasasban, a Tiszaőrs ellen. Mit átestem, egyenesen keresztülzuhantam, mint hülyegyerek a kerti hintán. :(

   Három kulcsember hiánya miatt hamis igazolással a kezdőbe kerültem (mint Nagy Lajos, született 1969.10.13., hiteles...), bal oldali középpályásként. A csapat általában 4-3-3-ba alakul, bármi legyen is az alaptaktika, szóval nagyon lyukas volt a középpályánk. Az elképzelés az volt, hogy kis passzokkal járatjuk a labdát, lassítjuk a játékot; ezért is kezdtem én. Na, ebből semmi nem valósult meg, egy passzot nem kaptam, a szélen teljesen elvesztem, szarul védekeztem, inkább második balhátvéd voltam, mint szélső. A labdákat járatás helyett rendszerint előre kúrogattuk, azok meg jöttek is vissza egyből. Potyogtak is a gólok, 1-0, 1-1, 2-1, 3-1, 3-2. Na, ekkor hozott le az edző,  még a félidő előtt. Van ennél nagyobb égés? :(

   Kaptunk még egy gólt rögtön, 4-2-vel fordultunk. Aztán 5-2, 6-2, kiállítás, emberelőny, így maradt a 6-2. Nem integrálódtam a csapatba, plusz a kialakult helyzetet sem tudtam megoldani, szomorú. Nincs happy end.

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr491074070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása