29

2009.03.09. 15:13

Dr. Wilbur Swain: kép18    Hehh, nincs semmi jó kép a gúúgölben arra, hogy "29", a tortámat meg nem tudtam lefotózni, szóval be kell érni egy hirtelen előkotort képpel. :)

   Ez a megnyerő aktmodell én vagyok, mintegy huszonkilenc évvel ezelőtt. Születésnapom van, na. És lehetne-e remekebb módja az ünneplésnek, hogy benn kotlok a kollégiumban? Ugye, hogy nem?! Tökmindegy, hétvégén már megvolt a haccacáré, bár most semmilyen buliban nem voltunk, csak szimplán beültünk vacsorázni a Kertbe. Abszolút nem számítottam rá, de kaptam egy Sacher-tortát (kedvencem!), ami tök jól esett. Szóval tökmindegy, mit kap az ember, az a lényeg, hogy meglepetés legyen.

   Röviden ennyit a szülinapról, nem ráz meg, semmi sokk, vagy ilyesmi. Ez az utolsó év, hogy kettessel kezdődik az életkorom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr90991487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása