Énmárnemtommivan

2009.02.01. 20:55

   Ez az év nem pörög úgy blogolás szempontjából, ahogy annak mennie kellene. Ha érnek is apró élmények, azokat nem mindig áll módomban azonnal leírni, egy-két nap távlatából meg már a fene megette az egészet.

   Lenne pár apró szikra az életemben, de mostanában minden megörökítéséről lemaradok, és kifolyik a kezem közül minden. Szóval röviden azt akarom mondani, hogy olyan sok minden történik, hogy nem írok le semmit. Ezek pedig: korcsolyázás, meetnig Robival, színház. Fasza.

   A lényeg: életemben először voltam táppénzen, két napig. Nagyon faja volt, jól kipihentem magam. :) Ja, kedden megint megyünk színházba a kölkökkel, 20-ra meg foglaltam jegyet a Kortárs Balett Csipkerózsikájának bemutatójára. Legnagyobb örömömre most vettem észre, hogy ez az előadás (igaz, nem a bemutató) benne van a kolis bérletünkben is, szóval ingyen is megnézhetem mégegyszer. Eggggggggészen fasza. Mindegy, azért Zsanival kettesben nagyobb flash lesz, mint a Mezgé busszal menni harmincan.

   Huu, meg tegnap voltunk Szegeden, Viktort, Zsani öccsét elvittük moziba, de már megint milyen szar filmet választottunk... Persze én kardoskodtam legjobban Guy Ritchie mellett, rá is fáztunk. A RocknRolla vontatott, hosszú, de még így sem elég kidolgozott. Gáz. A Lock, Stock...-hoz képest sehol sincs. Madonna, u killed the man!

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr38916868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása