Öröm-bódottá! :)

2008.06.08. 19:09

Dr. Wilbur Swain: Scrubscard.png    Igen. Itt van. Sok-sok évnyi várakozás után elérkezett Magyarországra a Scrubs! Hát ma, amikor megláttam a trailert a tv2-n, majd' magam alá sikítoztam az örömtől. El sem hiszem.
    Évek óta sírtam a szobám magányában, hogy "itthon ménincs Szkrábz?!" A hihetetlen jó sorozattal a Pro7-en ismerkedtem meg, és azért az jelent valamit, ha én leülök németül sorozatot nézni.
    Nos, a tv2 azért beletett egy kis tökönrúgást a sztoriba, mert képesek voltak betenni az NBC-n szuper-főműsoridőben futó sitcomot a délutáni gagyizónába, a Sentinel meg a Rex felügyelő közé.
    No, és a másik fostalicska kertévé vajon milyen címmel futtat műsort ugyanebben az időben?! Hát azzal, hogy Doki. A port.hu szerint ez már a harmadik évad, én eddig nem is hallottam róla. Abba bele sem merek gondolni, hogy az RTL Klub azokra a hülyékre játszik, akik véletlenül a rossz csatornára kapcsolnak, és ottragadnak, így csábítván el nézőket a Scrubsról. Félelmetesen szánalmas, szánalmasan félelmetes(?!)
    Nos, durvul a helyzet, már a tv2-n is lesz nézhető műsor. Mi lesz itt?! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr56510012

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.06.08. 22:29:47

Srubs a TV2-nIgen. Itt van. Sok-sok évnyi várakozás után elérkezett Magyarországra a Scrubs! Hát ma, amikor megláttam a trailert a tv2-n, [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása