Első

2008.06.08. 08:32

lolli...??: Love   by lara w   Tádáááááámm: egy éve tombol a Zsanimánia! Azaz hivatalosan egy éve járunk együtt Zsanival, szinte hihetetlen...
    Persze egyáltalán nem véletlen, ez nem lehet az, hogy mi így, ketten ennyire megtaláltuk egymást. Mindketten odavagyunk a másikért, und das ist gut so. :)
 Tulajdonképpen így egy év elteltével kijelenthetem, hogy nem ugyanúgy szeretem Zsanit, mint a legelején. Hanem sokkal jobban. Nincs ebben semmi trükk, minél inkább megismertem, annál több szeretnivaló, aranyos dolog bukkant a felszínre.
    Csak egyet említek példaként, ez a hangja: eddig háromféle Zsani-hangot különböztettem meg, és persze halálosan imádom mindet. Annyira szeretem hallgatni a hangját, oohh... :)
    Szóval egy éve tekerjük együtt a biciklit, többnyire egy irányba. Ez annyira jól megy nekünk, hogy össze is költöztünk, ami a sok riogatás ellenére szintén a legjobb dolog a világon.
   Nekem ugyan mi problémám lehetne az együttlakással?! Kettőnk közül én vagyok a lustálkodó, rendetlen, finnyás: Zsani csupa pozitív dolgot hozott a kis lakásunkba. Az utóbbi pár hétben párszor már ráaggattam a "traumfrau"-jelzőt, teljes joggal. :) A mi szerelmünk, úgy néz ki, túlmutat minden eddigi bohóckodásomon, ennek tényleg van értelme.
    És had mondjam ki: kurvajó úgy élni, hogy egy ilyen társ van az ember mellett. Akinek volt/van már ilyen, az tudja, miről beszélek, akinek még nem volt ilyen, annak meg gőze sem lehet róla. Egyáltalán nem. Mert ez a boldogság, amiben én napról napra élek, az elképzelhetetlen. Minden reggel úgy ébredni, hogy a világ legédesebb pofija mosolyog vissza rád, minden nap tudni, hogy a legnemesebb lelkű lány a tiéd... ezért megéri élni.
szeretlek ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr32509220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Illusen 2008.06.10. 14:29:43

Gratulálok Nektek!
süti beállítások módosítása