Old but gold

2008.03.10. 08:22

    Hát egen, jó ez így. 28. :) Megint megvolt egy szülinap, és - cseppet sem érdekes módon - ezt is egy nappal korábban ünnepeltem, úgy, mint a huszonhetest. A mostani pörgés színhelye a kecskeméti Bling Bling volt, ami végül is kellemes csalódás volt, képet is csatolnék, de az még nincs. :) Szóval jót mulattunk, ez a lényeg.
    Bár azért csendesen megjegyzem, hogy az én party-napom már leáldozott, nem vagyok én már olyan megveszekedett bulihuligán. Mondjuk sosem voltam. :D Jó, a huszas éveim elején kiengedtem a gőzt rendesen, de ez már egy más világ. Jobban preferálok egy jó színházi előadást, mint egy hajnalig tartó bulizást. Ez van. :)
    Nem tartom gáznak az öregedést, mert 1. rajtam nem látszik :P 2. attól, hogy ennyi vagyok, még nem kell befordulni. Nyilván minden életkornak megvan a maga szépsége. És meglepő módon kezdek beérni (már épp itt volt az ideje). Vannak terveim, álmaim, és persze ezekhez van egy társam. Így azért már sokkal könnyebb. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr18373737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Róka · http://sufni.hu 2008.04.28. 06:43:59

Kicsit párás szemmel irígykedem...
Bárcsak megint onnan kezdhetném, ahol most Te(Ti) vagytok...
Jó lesz, higgy benne!
Ja, igen.. 40-50 év fölött is még minden majdnem ugyanúgy müxik... csak kicsit(nagyon :) kevesebb a hév, fogy már az üzemanyag
süti beállítások módosítása