A tanult tinó

2008.01.31. 09:17

Dr. Wilbur Swain: hiba    Köszönöm, Istenem, hogy elkövettem azt a rengeteg hibát, hogy meghoztam azt a mérhetetlenül sok rossz döntést egész életemben!
    Tegnap este Kecskeméten voltunk színházban, a Hairt néztük meg a kolisokkal, és ekkor megvilágosodtam. Ha nincs az a sok hibás lépés, elkúrt szituáció, rossz választás, akkor most nem az lennék, aki vagyok.
   
Azt ugyan nem tudom, hogy mivel érdemeltem ki azt a kegyelmi állapotot, amibe most kerültem, és aminek a motorja Zsanim. Valószínűleg nem voltam jó ember, szerintem még most sem igazán vagyok az. Az lenne a fair, hogy most vezeklés jöjjön, erre én mit kapok a sorstól?! Ajándékot. Hihetetlen.
    Bár úgy tűnik, hogy bejön ez a fordított pszichológia: sokat fejlődtem az elmúlt majd' egy évben, és egy kicsit fel is nőttem. Zsani a kellő motiváció. Nem csinálom a korábbi kis stiklijeimet, és a hozzáállásom is egészen pozitív. Úgy tűnik, még a sértődöttségemet is sikerült kinőnöm (hihetetlen) :) Egyszóval teljesen más minden, és megtanultam tanulni a saját hibáimból. Ezért is jó, hogy annyi volt korábban, így már teljesen fel vagyok vértezve. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr64319154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lippancs 2008.01.31. 16:52:37

Kedves Attila!
Véletlenül bukkantam a blogodra,és meg kell állapítanom,hogy te valóban nem voltál képes fair play módjára bánni a barátnőiddal(lsd. Glóriás példa). Ne vedd ezt sértésnek,de elgondolkodtató,hogy egy ilyen embernek,aki "ennyi rosszat" elkövetett,mégis bejött az élet!
Becsüld meg,mert a dolgokért kőkeményen tenni kell,nem fog mindig minden az öledbe pottyanni...
Még vm,kértél te valaha is bocsánatot a tetteidért????
Nos,ha a válasz esetleg NEM lenne,akkor gondolkodj el,hogy mennyira vagy te felnőtt!!!
Ha esetleg negatívan érint a kritika,sorry,de nem kaphat az ember mindig csak jót!
Üdv:L.

dr. Wilbur Swain 2008.01.31. 17:56:35

kedves Lipi!

ehhez a posthoz kommentelsz, de olyan, mintha mégsem olvastad volna: pontosan megbecsülöm, milyen nagyszerű dolgom is van, és minden nap kőkeményen "dolgozok" azon, hogy ez így is maradjon. tisztában vagyok azzal, hogy a legnagyobb kincs az enyém, és minden egyes nap a tenyeremen is hordozom. talán a korábbi barátnőim nem motiváltak ennyire...
süti beállítások módosítása