Summary

2007.11.24. 08:29

Dr. Wilbur Swain: summary   Hát, kérem, elérkezett a számvetés ideje. Holnapután lesz fél éve, hogy a blog.hu-n blogolok. Ollé.
 Először a csábos nevű blogdreams-en kezdtem, majd - mivel nem voltam elégedett a szolgáltatással - átváltottam Magyarország legnépszerűbb blogjára. (Persze fogalmam sincs, melyik Mo. legnépzerűbb blogja. :) ) Egyébként ez egy meglepően jó húzásnak bizonyult, pár hete ugyanis teljesen behalt a blogdreams, szolgáltatója, az extra.hu-n felajánlotta, hogy ott vigye tovább a jóember a blogját. Nálam ez a blogimport olyan remekül sikerült, hogy összesen kettő darab bejegyzést sikerült elmenteni a sokból (fogalmam sincs, mennyiből).
    Volt közöttük jó és kevésbé is jó, mindenesetre az én élményeim voltak, ennek elvesztését sajnálom. Ugyanakor egyfajta szimbolikus múlt-eltörlésnek is vehetjük ezt a kis technikai malőrt. 2007 egy teljesen új év nálam, orbitális közhellyel élve új időszámítás kezdődött nálam. Ez volt életem legjobb éve: a kocsink javítását sikerült jól megjátszani, mindkét szakdogámat időben megírtam, mindkettőre ötöst kaptam, mind a dolgozatra, mind a védésre. Az államvizsgán is sikeresen túljutottam (műv.szerv. kettes! :D), majd lediplomáztam. Nyáron kerestem egy kis pénzt, a magánéletem pedig végre egyenesbe került: megtaláltam a párom, aki egy igazi társ, ellentétben a korábbi energiavámpírokkal, ideggyilkosokkal, és társaikkal. :) Már csak egy állás kell. Nos, tegnap voltam egy interjún: a jelek biztatóak. :)
    Összegezve: 2007 egy fantasztikus év volt, ha kutyaszarba léptem, az is szerencsét hozott. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr52240027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fullmoon 2007.11.25. 08:44:30

...gratulálok az ez évi pozítív dolgok alakulásához!:)Sok sikert továbbra is...
Én is voltam,és megyek állásinterjúra a jövőhéten is,mert bizony nálam két gyermek eltartása a cél...,és bizakodó vagyok!:)

dr. Wilbur Swain 2007.11.26. 07:45:54

köszi szépen, minden jót neked is!
süti beállítások módosítása