Technischer problem

2007.11.19. 11:49

 
Dr. Wilbur Swain: gep
    Hát, kérem, volt egy kitze-kleine technischer problema, újra kellett rakni a windowsomat (azt, igen).
    Én balga hittem a szebb jövőben, és a Chip magazinra halgatva kicsit beleizéltem a szerkezetbe. Persze, aki nem ért hozzá, minek nyúlkál, tiszta sor; a felelősség az enyém, nem a Chipé. Mindössze az bosszant, hogy az általuk javasolt "Windows méregtelenítő kúra" nálam totális megsemmisüléshez vezetett. Feltettem az ajánlott progit, az általa javasolt beállításokat engedélyeztem. Végeredmény: win újratelepítés. :)
    No, mindegy is, legfeljebb legközelebb nem csinálok ilyet. :) Ezen a drámai fordulaton kívül természetesen semmi sem történik velem, élvezem a napok boldog egyhangúságát: hétfőn foci, kedden tánc, pénteken foci, és közben mindig-mindig Zsani, Zsani, Zsani... :)
    2008 hoz valami megepit... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://senkisemolvassa.blog.hu/api/trackback/id/tr59234041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S. CS. · http://www.magyarpartner.hu/ 2008.07.28. 08:42:01

Méregtelenített, nem? :DDD
Egyébként meg használj Linuxot! ;))
süti beállítások módosítása